Serviciul suedez de streaming audio începe să afișeze podcast-uri și utilizatorilor care nu sunt pasionați de acest tip de conținut.
Spotify a decis să forțeze și mai mult promovarea podcast-urilor, după toate modificările pe care le-a făcut în ultimul an pentru a susține formatul. Acum, inclusiv utilizatorii care nu au ascultat vreodată un podcast vor primi recomandări.
Utilizatorii care nu au mai ascultat podcast-uri vor fi întâmpinați de Spotify cu o secțiunea intitulată "Get podcasts for you". Aici vor fi încurajați să selecteze câteva domenii de interes. Pe baza acestor domenii vor fi făcute recomandări.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noua abordare vizează utilizatorii versiunii gratuite dintr-un număr limitat de țări dintre care lipsește, deocamdată, România.
Alegerea versiunii gratuite de Spotify pentru promovarea mai agresivă a podcast-urilor are sens pentru compania suedeză. Versiunea gratuită este monetizată prin reclame, iar Spotify vrea să folosească motivația veniturilor de publicitate pentru a atrage cât mai mulți creatori de podcast-uri.
Conform unui studiu IAB de anul trecut, doar în Statele Unite veniturile generate de podcast-uri vor ajunge în 2020 la 659 milioane de dolari.
Spotify a făcut multe eforturi în acest sens în ultimii ani, de la cumpărarea mai multor platforme de podcast-uri, printre care Anchor și Gimlet Media, până la numeroase optimizări în cadrul aplicației menite să promoveze acest tip de conținut.