Serviciul suedez de streaming audio începe să afișeze podcast-uri și utilizatorilor care nu sunt pasionați de acest tip de conținut.
Spotify a decis să forțeze și mai mult promovarea podcast-urilor, după toate modificările pe care le-a făcut în ultimul an pentru a susține formatul. Acum, inclusiv utilizatorii care nu au ascultat vreodată un podcast vor primi recomandări.
Utilizatorii care nu au mai ascultat podcast-uri vor fi întâmpinați de Spotify cu o secțiunea intitulată "Get podcasts for you". Aici vor fi încurajați să selecteze câteva domenii de interes. Pe baza acestor domenii vor fi făcute recomandări.
Noua abordare vizează utilizatorii versiunii gratuite dintr-un număr limitat de țări dintre care lipsește, deocamdată, România.
CITEȘTE ȘI Netflix va difuza un documentar despre SpotifyAlegerea versiunii gratuite de Spotify pentru promovarea mai agresivă a podcast-urilor are sens pentru compania suedeză. Versiunea gratuită este monetizată prin reclame, iar Spotify vrea să folosească motivația veniturilor de publicitate pentru a atrage cât mai mulți creatori de podcast-uri.
Conform unui studiu IAB de anul trecut, doar în Statele Unite veniturile generate de podcast-uri vor ajunge în 2020 la 659 milioane de dolari.
Spotify a făcut multe eforturi în acest sens în ultimii ani, de la cumpărarea mai multor platforme de podcast-uri, printre care Anchor și Gimlet Media, până la numeroase optimizări în cadrul aplicației menite să promoveze acest tip de conținut.