Al patrulea trimestru din 2018 aduce rezultate amestecate pentru Netflix, cu venituri ușor sub așteptări, dar o creșterea importantă a numărului de abonați.
Cea mai bună veste pentru Netflix este că a reușit în ultimul trimestru să dobândească chiar mai mulți abonați decât estimase. Compania se aștepta să atragă 7,6 milioane de abonați noi în această perioadă, însă numărul acestora a fost de 8,8 milioane.
Veniturile au fost puțin sub așteptări, 4,19 miliarde de dolari în loc de 4,21 miliarde de dolari. Chiar și așa, venitul per acțiune a ajuns la 30 de cenți, deși era estimat să atingă valoarea de 24 de cenți.
CITEȘTE ȘI Netflix scumpește abonamente, acțiunile - în creștere puternicăCu aceeași ocazie, Netflix a mai făcut publice o serie de date legate de propriul conținut. “Bird Box” a ajuns la peste 80 de milioane de vizualizări, după ce în prima săptămână a fost urmărit pe 45 de milioane de conturi.
De asemenea, serialele “You” și “Sex Education” ar urma să atingă cifra de 40 de milioane de conturi în primele patru săptămâni.
O vizualizare este contorizată când este văzut cel puțin 70% dintr-un film sau episod.
Interesant este că, susțin oficialii companiei, Netflix înregistrează acum 10% din totalul vizualizărilor pe televizoarele din Statele Unite, cu 100 de milioane de ore pe zi.