AT&T a anunțat rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului, rezultate care scot la iveală o evoluție foarte bună pentru canalul HBO și serviciul de streaming HBO Max.
În vreme ce Netflix se gândește cum să taxeze account sharing-ul fără crească și mai mult „hemoragia” de abonați, HBO, unul din principalii rivali la nivel global, anunță o creștere impresionantă a numărul de utilizatori.
În primele trei luni ale acestui, împreună, HBO și HBO Max au ajuns la 76,8 milioane de abonați, ceea ce reprezintă o creștere trimestrială de 3 milioane de abonați și una anuală de 12,8 milioane de abonați.
CITEȘTE ȘI Netflix vrea să afișeze reclame, după ce a pierdut abonați pentru prima oară în mai bine de zece aniMai mult, HBO arată că are suficient loc de creștere în Statele Unite, piață care a secat de multă vreme pentru Netflix. Aici, cele două servicii au atins 48,6 milioane de abonați, cu 1,8 milioane de abonați față de trimestrul anterior și 4,4 milioane de abonați în plus față de aceeași perioadă a anului trecut.
HBO Max a avut în favoarea sa și extinderea din 8 martie, când s-a lansat în alte 15 țări, inclusiv România. Serviciul Warner Bros. costă 5 euro la noi în țară (3,3 euro pentru cei care s-au abonat în martie), mult sub abonamentul corespunzător al Netflix, care costă 12 euro în țara noastră.
Serviciile HBO din abonamente au fost de 4 miliarde de dolari în această perioadă, ceea ce reprezintă o creștere de 4,4%.
Creșterea HBO și HBO Max vine la puțin timp și în contrast cu regresul înregistrat de Netflix, care a pierdut deja 200.000 de abonați în T1 și se așteaptă să mai piardă alți 2 milioane de abonați în următorul trimestru.