Principalul rival al celor de la Netflix a anunțat că va lansa anul acesta un nou abonament, care va costa mai puțin dar va afișa reclame.
Fără să ofere prea multe detalii, Disney a anunțat că, începând de anul acesta, va exista un al doilea abonament pe care utilizatorii îl vor putea alege. Pentru că va include reclame, acest abonament va fi mai ieftin decât cel de până acum.
Noul abonament va fi disponibil în Statele Unite, însă compania spune că extinderea disponibilității acestuia va avea loc în 2023, când va începe să fie vândut și în alte țări.
Anunțul celor de la Disney vine să confirme zvonurile care circulau până acum despre un Disney+ cu reclame, însă lasă loc și de multe întrebări.
Dincolo de preț, care nu a fost anunțat, dar clar va fi mai mic abonamentul unic actual, ce costă 8 dolari pe lună în SUA, nu se știe dacă viitorul abonament va include tot conținutul care există în prezent pe Disney+ și nici ce fel de reclame vor fi afișate - ce formate, dacă sunt doar în aplicație sau vor întrerupe redarea conținutului etc.
Disney+, care a încheiat anul trecut cu aproximativ 130 de milioane de abonați, vede viitorul abonament ca un instrument care-l va ajuta să-și atingă obiectivul de 230 - 260 de milioane de abonați fixat pentru 2022.
Serviciul de streaming al celor de la Disney va fi disponibil și în România începând cu această vară.