Cea mai importantă amenințare pentru Netflix, noul serviciu de streaming al celor de la Disney, continuă să crească într-un ritm bun, chiar dacă este lipsit de o acoperire globală.
Șeful The Walt Disney Company, Bob Chapek, a anunțat, în cadrul conferinței trimestriale dedicată rezultatelor financiare, că Disney+ are peste 60,5 milioane de abonați, cifră calculată până la data de 27 iunie.
Lansat în noiembrie anul trecut, Disney+ a adăugat peste 10 milioane de abonați în ultimul trimestru. La finalul primului trimestru al acestui an, Disney+ avea 50 de milioane de abonați.
CITEȘTE ȘI Disney a renunțat să lanseze „Mulan” în cinematografele din SUA și alte teritorii. Filmul va avea premiera onlineRitmul de creștere al lui Disney+, din punctul de vedere al numărului absolut de utilizatori noi, este similar ritmului pe care îl are Netflix, care a adăugat tot aproximativ 10 milioane de abonați în ultimul trimestru.
Situația celor două servicii este, însă, destul de diferită. Dacă Netflix este disponibil în peste 130 de țări, Disney+ încă atrage abonați din Statele Unite cele câteva țări în care a fost lansat.
Datorită unui brand foarte puternic și al unei mașinării de marketing foarte bine unse, este de așteptat o accelerare a ritmului de creștere în cazul lui Disney+, în condițiile în care serviciul își va extinde disponibilitatea în anii următori.
Toate serviciile de streaming deținute de Disney, cumulează acum peste 100 de milioane de abonați. ESPN+ a trecut de 8,5 milioane de abonați, iar Hulu a ajuns la 35,5 milioane de abonați după ce a crescut cu 27%.