Disney a anunțat că serviciul de streaming pe care tocmai l-a lansat a atras 10 milioane de abonați în prima zi.
Interesul cu care a fost așteptat serviciul celor de la Disney se vede și din cele 3,2 milioane de descărcări din prima zi a aplicației pentru iOS, care a ajuns în topul din App Store și a tras după ea și aplicațiile cu care este grupată, ESPN+ și Hulu.
Succesul se pare că i-a luat prin surprindere chiar și pe cei de la Disney, care se așteptau să ajungă undeva între 60 și 90 de milioane de abonați după 2024.
Prima zi de disponibilitate a fost însoțită de probleme tehnice din exact același motiv. Pentru că numărul celor care s-au înscris a fost mult mai mare decât capacitatea suportată de servere, au existat probleme cu accesarea conținutului.
CITEȘTE ȘI Disney+ a fost lansat cu 500 de filme și 7.500 de episoadeAnaliștii se așteptau și ei ca Disney+ să ajungă la 10-18 milioane de abonați în primul an, nicidecum în prima zi.
Netflix, care are acum 158 milioane de abonați, ajunsese după primul an, în Statele Unite, la 7,38 milioane abonați. Deși startul mult mai bun al celor de la Disney este evident, comparația nu este tocmai relevantă, deoarece calitatea conexiunilor și apetitul oamenilor pentru streaming sunt mult diferite acum față de 2007.
Disney+ a fost lansat pe 12 noiembrie în Statele Unite, Canada și Olanda, având în prima zi “aproape 500 de filme 7.500 de episoade”.
Acțiunile companie au crescu cu 7 procente ca urmare a acestui anunț.