Varianta cu reclame a serviciului american de streaming Netflix a trecut de 23 de milioane de abonați.
Netflix cu reclame a ajuns să aibă peste 23 de milioane de abonați la nivel global, anunță șeful pe partea de publicitate al companiei, Amy Reinhard.
Numărul abonaților acestei versiuni a crescut cu 8 milioane din urmă cu două luni, când erau numărați 15 milioane de abonați.

Reinhard spune că partea care este cea mai încurajatoare pentru companie, mai mult decât numărul de abonații, este gradul de folosire al platformei.
Peste 85% din abonații versiunii cu reclame urmăresc conținutul platformei mai bine de două ore pe zi, susține Amy Reinhard.
Netflix nu face publică această informație întâmplător, ci pentru a încuraja companiile de publicitate să cumpere reclame în cadrul serviciului.
Netflix Basic With Ads a fost lansat în Statele Unite și în alte 11 țări în noiembrie 2022. În Statele Unite, acesta costă 7 dolari pe lună, mai puțin de jumătate decât tariful de 15,5 dolari al abonamentului Standard.