Bloomberg susține că a aflat cât va costa Netflix cu reclame și câtă publicitate va fi afișată, cel puțin la început. Netflix nici nu confirmă, nici nu infirmă.
Nu va exista o singură versiune Netflix cu reclame, ci câte una care va corespunde fiecăruia dintre cele trei abonamente disponibile în prezent. În Statele Unite, viitoarele versiuni cu reclame vor costa între 7 și 9 dolari.
Cum Netflix s-a lansat în România la același preț la care era disponibil și în Statele Unite la acea vreme (fără ajustarea prețurilor la puterea locală de cumpărare), prețul viitoarelor versiuni cu reclame ar putea fi același și în alte piețe, inclusiv în România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Tot conform Bloomberg, Netflix va afișa în jur de patru minute de publicitate pe oră la începutul și la jumătatea conținutului. Se pare că în cadrul conținutului pentru copii și în unele dintre creațiile originale ale platformei nu vor apărea reclame.
Patru minute de publicitate, deși sub cantitatea de reclame de la televizor, pot părea totuși mult pentru un plan on-demand pentru care totuși se plătește un abonament, chiar dacă mai ieftin decât cel premium. Plus că, nu există nicio garanție că Netflix nu va crește, în timp, numărul reclamelor.
Partenerul tehnologic va fi Microsoft. Compania condusă de Satya Nadella va fi cea care se va ocupa de implementarea și celelalte aspecte ce vor ține de reclamele afișate de Netflix.
Noile abonamente ar putea fi lansate chiar anul acesta în câteva țări. Ampere Analytics estimează că versiunile cu reclamă vor genera pentru Netflix 8,5 miliarde de dolari (abonament + reclame) în primii cinci ani.
Răspunsul Netflix la informațiile publicate de Bloomberg a fost că planurile companiei pentru abonamentele cu reclamă sunt abia la început și că, în acest moment, sunt doar speculații.