Serviciul Apple Books a început să găzduiască un club de carte, disponibil, deocamdată, într-un număr limitat de țări, cu recomandări manuale, nu pe bază de algoritm.
Producătorul iPhone-ului și-a lansat propriul club de carte, ce poate fi găsit în cadrul Apple Books. Acesta este gestionat de George “Strombo” Stroumboulopoulos, o personalitate media din Canada.
Stroumboulopoulos face parte din echipa Apple Music încă din 2020, unde lucrează la postul Apple Music Hits. De altfel, noul club de carte se va numi “Strombo’s Lit”.
CITEȘTE ȘI Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmenteClubul nu se va focusa pe cărți care au legătură cu muzica, așa cum ar fi fost de așteptat. În schimb, îi vizează pe toți cei care sunt interesați să citească cele mai interesante creații ale celor mai mari autori, cum scrie Apple în descrierea oficială.
“Strombo’s Lit” este disponibil pe toate platformele pe care rulează aplicația Apple Books, de la iPhone și iPad, la Apple Watch.
Cel puțin deocamdată, primul club de cărți oferit de Apple este disponibil doar în Statele Unite, Canada, Australia și Marea Britanie.
Apple nu este prima companie din zona de tehnologie și entertainment care lansează un club de cărți. În octombrie 2021, Netflix a inaugurat un club care promovează cărți din care au fost produse filme și seriale.