Vineri are loc lansarea oficială a primei căști Apple de realitate virtuală, Vision Pro, care costă 3.500 de dolari, fără accesorii.
După un proces de dezvoltare întins pe mai mulți ani și afectat de mai multe întârzieri și modificări tehnice, Apple își lansează, în sfârșit, prima cască de realitate virtuală.
De vineri, casca Vision Pro intră oficial pe piața din Statele Unite, unde, în ultimele săptămâni a făcut obiectului unui sistem de precomenzi.
CITEȘTE ȘI Universal Music Group își retrage muzica de pe TikTok
În ciuda opoziției unora din mării dezvoltatori, Vision Pro va beneficia de mai bine de 600 de aplicații și jocuri native încă din prima zi.
Printre acestea se numără mai multe aplicații de streaming, precum Disney+, ESPN, Discovery+, Amazon Prime Video, Paramount+, Peacock, Pluto TV și Tubi, dar și de aplicații de birou precum cele dezvoltate de Microsoft.
Fac notă discordantă Netflix, Spotify și YouTube, care, și prin prisma neînțelegerilor cu Apple, au decis să ia calea unui boicot mascat.
Pe lângă aplicațiile dezvoltate special pentru noua casca, mai există încă peste un milion de aplicații de iOS și iPadOS compatibile.
Primele recenzii, apărut în ultimele zile, descriu într-adevăr o cască care se ridică la nivelul prețului de vânzare, neavând corespondent pe piață.
Au impresionat, în primul rând, calitatea imaginii și noul sistem de navigare pe baza mișcării mâinilor și ochilor. Acesta din urmă, mai are totuși până să fie perfecționat, nefuncționând mereu așa cum dorește utilizatorul.