Antreprenorul Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines România și fondator al Rethink România a declarat, în emisiunea Talk News de la Profit News TV, că în opinia sa, brandul de țară ar trebui să cuprindă sălbăticia și misterul, Delta, Transilvania, inclusiv Dracula. El a menționat că nu logo-ul contează, și noi vrem să schimbăm frunza dar nu avem un site și pierdusem și domeniul, românia.travel pentru că nu a fost plătit.
”Nu logo-ul contează, ci brandul, este o chestiune mult mai complicată, o serie de valori care trebuie însușite de noi românii și asta nu s-a mai făcut. S-a făcut logo și am început să facem ceva cu el. Decizia noastră este că avem alte priorități acum decât să schimbăm frunza cu un copac, sau cu o față de Dracula. Astăzi, altele sunt prioritățile”, a afirmat el.
Anastasiu a menționat că ”una este jocul politic și alta profesionalismul și faptul că turismul nu este o chestiune politică”.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Noi nu avem un site, vrem să schimbăm frunza dar nu avem un site, noi pierdusem și domeniul, românia.travel”, a mai afirmat Dragoș Anastasiu, precizând că nu era vorba de sume mari, ci problema era o procedură și nu s-a știut că trebuia plătit.
Întrebat care este, în opinia lui, brandul de țară, antreprenorul a răspuns: sălbăticia și misterul, Delta, Transilvania, inclusiv Dracula.
Dragoș Anastasiu a recunoscut că, inițial, s-a ferit de imaginea lui Dracula la brand de țară, pentru că studiul făcut atunci când s-a realizat brandul de țară a spus că profilul turistului pe care îl vizăm este turistul cu discernământ, care nu vine la Dracula.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Deprecierea acțiunilor la companiile din zona tehnologică poate reprezenta o oportunitate pentru investitori”Și eu am greșit acum 12 ani, între timp avem festivaluri, viața de noapte în sensul bun. Sălbăticia, Delta Dunării, pădurile lui Charles, faptul că a ieșit și a spus că Transilvania e colț de rai, e de neplătit așa ceva. Să ai Delta Dunării, să poți să faci publicitate cu Dunărea, câte milioane de oameni știu de Dunăre, ce bogăție avem acolo”, a precizat el.
Dragoș Anastasiu a menționat că Dunărea, Transilvania, Dracula, deși nu conțin numele Româniai, nu trebuie să ne fie rușine, dar să fim conștienți că este asociat cu lucruri negative. ”Avem un brand internațional, Untold, unul dintre primele 4 branduri europene”, a mai afirmat el.
Antreprenorul a vorbit și despre Consiliul de brand care s-a înființat în urma discuției cu ministrul Turismului.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Claudiu Cazacu, Consulting Strategist XTB România: Este posibil să avem fluctuații considerabile pe piața criptomonedelor în perioada următoare”S-au făcut pași curajoși. (..) Avem oameni din minister, președinte, vicepreședinte, secretar, totul voluntar, nu costă nimic statul român”, a arătat Anastasiu, precizând că o decizie luată a fost ca România să nu se mai prezinte la târgul de turism de la Dubai.
”Am spus, ca pregătire, nu suntem pregătițim mai bine luăm aer în piept și economisim 200.000 de euro și mergem în noiembrie la Londra”, a spus Anastasiu.