Workathlon, startup grecesc de recrutare în domeniul ospitalității, lansează pe 15 decembrie o rundă de investiție de tip seed pe platforma de investiții SeedBlink, în timp ce vizează o creștere accelerată a companiei și expansiunea acesteia la nivel internațional.
Workathlon își propune în continuare să accelereze creșterea companiei prin extinderea sa în Emiratele Arabe Unite și Europa de Est.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania își propune să obțină pe SeedBlink 200.000 de euro de la investitori privați, cu tichete începând de la 2.500 de euro.
Workathlon este o companie susținută de Techstars din 2020 și a fost fondată la sfârșitul anului 2017 de către Katerina Santikou, o tânără antreprenoare care și-a câștigat experiența în cadrul unui business hotelier aflat în prezent la a doua generație și care a lucrat și a trăit în SUA și Marea Britanie înainte de a înființa Workathlon în Grecia.
„Cred că nimic nu ne împiedică să devenim liderul european de recrutare în domeniul ospitalității. Permitem mai multor oameni să se conecteze cu angajații din sectorul ospitalității, pe o piață care abia stă în picioare din cauza lipsei de personal pregătit și care se află în mijlocul unui val de demisii, aspecte care au un puternic impact asupra industriei”, a spus Katerina Santikou, Managing Director and Founder of Workathlon.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Early Game Ventures va lansa al doilea fond de investiții, cu majorări substanțiale de cifre: Următorul unicorn românesc va apărea în mai puțin de 5 aniCu sediul central la Londra și birouri în Atena și în curând în Emiratele Arabe Unite, compania are o comunitate în creștere în Europa, despre care se preconizează că va crește la 200.000 de candidați până la sfârșitul anului 2022.
„Dar acesta este doar începutul”, a continuat Katerina. „Următoarele 12 luni vor aduce mai multe produse de recrutare de top pe piață. Următorul nostru obiectiv va fi creșterea bazei noastre de utilizatori. Pornim de la o fundație puternică, ne-am mărit deja baza de utilizatori cu 60% pe an, la peste 60.000 de oameni, cu peste 400 de angajatori până în prezent. Acum vrem să abordăm lucrurile cu mai multă energie, având planuri de creștere accelerată pe piețele noastre.”
Workathlon intenționează acum să-și extindă baza de clienți și să se lanseze anul următor în Emiratele Arabe Unite, România și Croația, înainte de a atrage o investițe solidă de serie A în T4 2022, care îi va permite companiei să-și crească evaluarea la peste 12 milioane de euro.
“Europa de Est va fi un catalizator al creșterii companiei noastre, deoarece are o forță de muncă solidă și o piață a ospitalității în creștere. Și, cu toate că în Europa industria ospitalității este lovită în lunile de iarnă, vara anului 2022 este destinată rezervărilor record, deoarece oamenii sunt dornici să plece în vacanță. Deja, profitul operațional brut estimat în Dubai per cameră disponibilă pentru octombrie 2021 a fost de 159% în comparație cu 2019, fiind un indiciu puternic de previzionare a anului următor”,a concluzionat Katerina.
Susținută de către investitori importanți, printre aceștia inclusiv Techstars, Founders Bridge și investitori angel renumiți din Europa și Orientul Mijlociu, platforma de recrutare pentru ospitalitate Workathlon este pe cale de a beneficia pe deplin de efectele rețelei sale.
Noua rundă de investiții se deschide pe Seedblink în data 15 decembrie și va fi disponibilă pentru investitorii europeni.