WhatsApp a ales echipa de Formula 1 Mercedes pentru prima sa sponsorizare în domeniul sportului, un acord multianual care le va oferi celor care urmăresc echipa de opt ori campioană mondială conținut exclusiv și actualizări din timpul cursei prin intermediul serviciului de mesagerie privată deținut de Meta, informează AP.
Acordul anunțat vineri este primul de acest fel pentru WhatsApp, care conectează peste două miliarde de persoane la nivel global și este foarte utilizat în afara Statelor Unite. În timp ce americanii tind să folosească iMessage prin intermediul telefoanelor lor Apple, WhatsApp este utilizat mai peste tot în restul lumii și devenise principalul instrument de comunicare pentru echipa Mercedes, arată news.ro.
Directorul echipei, Toto Wolff, a declarat pentru The Associated Press că nu este neobișnuit să primească mesaje în grupurile de discuții WhatsApp de la membrii consiliului de administrație al Mercedes care pun la îndoială strategia în timpul curselor.
"Încerc să întorc telefonul cu susul în jos pentru a nu-i vedea pe membrii consiliului de administrație trimițându-mi mesaje: "La ce naiba se gândește departamentul de strategie?"". a declarat Wolff pentru AP. "Este destul de amuzant. Uneori".
Parteneriatul va evidenția noua funcție de difuzare WhatsApp Channels, pe care Mercedes a început să o folosească în septembrie. Echipa a adunat 656.000 de urmăritori înainte de Marele Premiu din Las Vegas.
"Am fost uimiți de modul în care echipa Mercedes se bazează pe WhatsApp pentru a menține organizația în funcțiune", a declarat Will Cathcart, șeful WhatsApp. "Sunt mândru că vom lucra împreună pentru a dezvălui modul în care WhatsApp aduce echipa lor împreună și fanii mai aproape de acțiune."
Funcția de difuzare permite celor de la Mercedes să împărtășească experiențe și informații din spatele scenei, actualizări din timpul cursei și conținut care îi pune în evidență pe piloții Lewis Hamilton și George Russell și care nu poate fi găsit în altă parte.
CITEȘTE ȘI FOTO Lanțul românesc Happy Cinema se extindeCanalul de difuzare permite reacții la postări, dar nu există posibilitatea de comentarii.
Pentru Mercedes, Wolff consideră că WhatsApp este de neprețuit.
El a spus că poate trece o zi întreagă fără să vorbească cu un singur membru al echipei, deoarece poate comunica cu întreaga companie prin intermediul canalelor WhatsApp. Este, de asemenea, principala sa linie de comunicare cu doi dintre copiii săi, care sunt studenți în California.