VoxiKids, startup care digitalizează logopedia, vrea să atragă 290.000 de euro pe SeedBlink

VoxiKids, startup care digitalizează logopedia, vrea să atragă 290.000 de euro pe SeedBlink

AnaMaria Onică și Cristian Băiță

scris 2 nov 2020

VoxiKids, o platformă dedicată părinților și logopezilor având ca scop accelerarea recuperării copiilor cu deficiențe de vorbire și pronunție, se listează pe SeedBlink, cea mai mare platformă de equity crowdfunding din Europa de Sud-Est, în cadrul unei runde de finanțare de 290.000 de euro, pentru care compania cedează 10,39% din capital. 

Listarea va avea loc marți, 3 noiembrie, la ora 10.00.

Urmărește-ne și pe Google News
EXCLUSIV Grupul german Metro și-a scos la vânzare 9 magazine din România. Oferta - evaluată la peste 100 milioane euro CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Grupul german Metro și-a scos la vânzare 9 magazine din România. Oferta - evaluată la peste 100 milioane euro
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Suma vizată prin equity crowdfunding este de 175.000 de euro. Runda este susținută de investitori privați împreună cu fondurile de investiții Gapminder VC - care continuă să susțină proiectul - și Cleverage VC.

“Listarea pe SeedBlink este o oportunitate de a transforma VoxiKids în unul dintre produsele de referință din piața de e-health. Vom putea astfel să adăugăm funcționalități importante în platformă, să accelerăm zona de marketing și vânzări, dar și să ne putem extinde în Marea Britanie și SUA. Ne dorim să ajungem în cât mai multe case, grădinițe și cabinete pentru că achiziția limbajului în copilăria timpurie este definitorie în dezvoltarea emoțională și socială a copilului”, spune AnaMaria Onică, CEO și co-fondatoare Speakquest, compania care deține brandul VoxiKids.

Produsul VoxiKids a fost lansat în martie anul trecut de către AnaMaria Onică (36 de ani), Cristian Băiță (38 de ani) și Adrian Enache (31 de ani). Acesta a fost lansat ca un MVP (minimum viable product) pentru mobile - iOS și Android- și are în prezent circa 10.000 de utilizatori.

Antreprenorii își propun ca la finalul anului 2021 produsul să fie utilizat în peste 1.000 de cabinete și să influențeze calitatea vieții a peste 17.000 de copii din România. Astfel, anul viitor compania ar putea ajunge la o cifră de afaceri de 720.000 de euro pe plan local.

Planurile celor trei co-fondatori sunt ca din primăvara anului 2021 să atragă clienți din străinătate, primele țări vizate fiind cele vorbitoare de limba engleză. Extinderea va începe cu Marea Britanie și Statele Unite, urmând ca în fiecare an să fie adăugate cel puțin trei țări. Astfel, co-fondatorii se pregătesc să atragă anul viitor pe piețele din Marea Britanie și SUA un număr de 2.400 de cabinete și 140.000 de copii. Pe de altă parte, antreprenorii își doresc ca în 2023 să devină unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții e-health la nivel internațional.

viewscnt
Afla mai multe despre
seedblink
voxikids
logopedia