Volumul producției de etichete autoadezive și ambalaje flexibile a crescut pe fondul pandemiei

Volumul producției de etichete autoadezive și ambalaje flexibile a crescut pe fondul pandemiei
scris 3 iun 2020

Volumul producției locale de etichete autoadezive și ambalaje flexibile a crescut, în intervalul martie-mai, cu peste 25% comparativ cu aceeași perioadă din 2019,  susținută de numărul semnificativ de comenzi generate de industria dezinfectanților și de cea alimentară, în contextul pandemiei de coronavirus.

De cealaltă parte, industriile care au înregistrat o reducere semnificativă a numărului de solicitări au fost cea chimică, în mare parte prin scăderea cererii de etichete pentru vopseluri, și HoReCa. Pentru perioada următoare, este estimat că volumul producției va reveni la un nivel mediu normal, în principal din cauza faptului că majoritatea campaniilor promoționale desfășurate de clienți în lunile de vară sunt în acest moment oprite.

Urmărește-ne și pe Google News
Producătorul chinez de cipuri SMIC vrea să atragă 2,8 miliarde de dolari pe bursă. Chinezii vor să investească mai mult în tehnologie, pe fondul agravării războiului Beijing-Washington CITEȘTE ȘI Producătorul chinez de cipuri SMIC vrea să atragă 2,8 miliarde de dolari pe bursă. Chinezii vor să investească mai mult în tehnologie, pe fondul agravării războiului Beijing-Washington

„În primele 3 luni de pandemie am înregistrat o creștere de peste 25% a volumului de producție, creștere susținută și de solicitările în număr foarte mare a etichetelor pentru dezinfectanți, dar și a celor pentru produsele alimentare. Pentru perioada imediat următoare ne așteptăm la o revenire către o cerere constantă, lipsită de fluctuații, mai ales în contextul în care companiile sunt în expectativă și așteaptă să vadă modul prin care se va reporni economia după această perioadă dificilă. De aceea, cred că este foarte important să încurajăm mai mult producătorii locali și să educăm consumatorii să aleagă produsele autohtone. Numai așa îi vom putea susține pe cei care încearcă să facă economia să funcționeze”, spune Cristi Nechita-Rotta, director general al tipografiei Rottaprint.

viewscnt
Afla mai multe despre
rottaprint
etichete