În ciuda numeroaselor probleme de securitate și imagine, Zoom a reușit să capitalizeze izolarea și lucrul de acasă, crescându-și veniturile în primul trimestru al acestui cu nu mai puțin de 169 de procente.
Serviciul de comunicare video Zoom a anunțat rezultate financiare pentru primul trimestru din 2020, când a reușit mai mult decât dublarea veniturilor. Cu 328,2 milioane de dolari câștigați în primul trimestru, veniturile Zoom au crescut cu 169% față de aceeași perioadă a anului anterior.
În consecință, Zoom a modificat și previziunile pentru întreg anul fiscal. În loc de 915 milioane de dolari, în acest an fisca Zoom se așteaptă să înregistreze venituri între 1,21 și 1,29 miliarde de dolari.
La fel, veniturile pe acțiune sunt acum așteptate să ajungă undeva între 1,21 și 1,29 dolari în loc de 42 - 45 de cenți.
Marja de profit a companiei a scăzut în primul trimestru la 68,4%, față de 80,2% în urmă cu un an. Această diminuare vine în condițiile în care Zoom a făcut investiții în servere și îmbunătățirea securității.
Numărul clienților cu peste 10 angajați a trecut 265.000, o creștere cu 354%. 769 dintre clienții Zoom au plătit în ultimul an peste 100.000 de dolari, o cifră ce reprezintă o creștere anuală de 90%.
Zoom a fost prima aplicație de comunicare video care a crescut masiv pe fondul pandemiei și asta în ciuda unui număr semnificativ de problemele, majoritatea de securitate și intimitate.
Creșterea Zoom a declanșat o cursă de urmărire din partea unor giganți precum Microsoft, Google și Facebook care s-au grăbit să lanseze produse rivale și să le promoveze agresiv, sperând că vor profita la rândul lor de pe urma izolării sociale.