Retailerul polonez de tip discount Pepco, prezent cu o rețea de peste 200 de magazine pe piața locală, se extinde în Bulgaria, unde intenționează să deschidă 60 de magazine până în 2021.
Primele magazine din țara vecină vor fi inaugurate în martie anul viitor, potrivit presei bulgare. În total, Pepco vrea să ajungă la o rețea de 60 de magazine în Bulgaria și peste 500 de angajați în următorii trei ani.
Bulgaria va deveni astfel a 11-a piață pentru Pepco, după Polonia, țară unde este prezent din 2004, Cehia, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Slovenia, Lituania, Letonia și Estonia.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pepco a deschis primele magazine în România la finele anului 2014, în prezent având o rețea națională de 204 de unități și circa 1.400 de angajați.
Retailerul polonez are planificată, pentru finele săptămânii viitoare, deschiderea unui nou magazin în București, amplasat pe Bulevardul Timișoara.
Pepco a raportat afaceri de aproape 660 milioane de lei în România anul trecut, dublu comparativ cu 2016 și un profit net de 95,4 milioane de lei, în creștere de la aproximativ 54 milioane de lei în anul precedent.
Compania este parte a holdingului Steinhoff International, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă și îmbrăcăminte din lume. Steinhoff se află în centrul unui scandal contabil, în urma căruia a pierdut peste 90% din valoarea de piață, și, potrivit unor surse din piață, caută cumpărători pentru Pepco.
Recent, Steinhoff a semnat un acord cu grupul austriac Signa Holding, deținut de omul de afaceri Rene Benko, pentru vânzarea retailerului de mobilă Kika, cu un magazin și în România.