Producătorul rus de soluții de securitate cibernetică Kaspersky Lab și-a mărit veniturile

Producătorul rus de soluții de securitate cibernetică Kaspersky Lab și-a mărit veniturile
scris 20 feb 2019

Producătorul rus de soluții de securitate cibernetică Kaspersky Lab a anunțat că a continuat să obțină anul trecut, la nivel global, o creștere stabilă și și-a mărit veniturile globale neauditate IFRS la un total de 726 de milioane de dolari, ceea ce reprezintă o creștere anuală a veniturilor cu 4%.

”În decursul unui an cu situații fluctuante de piață și cu o continuă presiune geopolitică, compania a reușit să aibă rezultate bune datorită încrederii clienților și partenerilor în companie și în soluțiile și serviciile sale”, se arată în comunicat.

Urmărește-ne și pe Google News

Printre domeniile strategice de business care au condus la creșterea companiei în 2018 s-au numărat cel de digital și segmentul Enterprise. Astfel, firma a înregistrat o creștere a vânzărilor digitale (+4%) și o creștere semnificativă, de 16%, pe segmentul marilor companii, produsele și serviciile non-endpoint înregistrând un plus de 55% scrie News.ro.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
VIDEO&FOTO Citroen Ami One Concept, cel mai mic automobil electric, pregătit spre lansare CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Citroen Ami One Concept, cel mai mic automobil electric, pregătit spre lansare

”2018 a fost un an crucial pentru noi. După toate provocările și acuzațiile neîntemeiate cu care ne-am confruntat în 2017, ne-am asumat responsabilitatea de a arăta că societatea și oamenii noștri merită încrederea partenerilor și a clienților și, de asemenea, de a continua să ne demonstrăm în mod clar leadership-ul. Rezultatele financiare pozitive continue sunt dovada acestui fapt, demonstrând că utilizatorii preferă cele mai bune produse și servicii de pe piață și sprijină principiul nostru de a proteja împotriva oricăror atacuri cibernetice, indiferent de originea lor", a declarat Eugene Kaspersky, directorul general al Kaspersky Lab.

Pe plan global, la performanța companiei au contribuit rezultatele solide, în special din zona META (Middle East Turkey Africa: +27%), precum și în alte regiuni, cum ar fi Rusia, Asia Centrală și CSI (+6%), APAC (+6%) și Europa (+6%), în timp ce în America Latină s-a înregistrat o încetinire (-11%) cauzată în principal de devalorizarea monedei în regiune.

”Situația geopolitică provocatoare a dus la o încetinire a pieței din America de Nord, unde vânzările au scăzut cu 25%. În ciuda acestor provocări, Kaspersky Lab și-a menținut și dezvoltat prezența pe piață, obținând o creștere de 8% a vânzărilor de licențe digitale noi”, se arată în comunicat.

În 2018, compania a început relocarea infrastructurii IT în Elveția și a deschis primul centru de transparență, la Zurich. Kaspersky Lab a implementat, de asemenea, un audit efectuat de una dintre cele patru mari companii globale de audit, al proceselor de inginerie ale companiei legate de crearea și distribuirea bazelor de date privind regulile de detectare a amenințărilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
kaspersky lab
securitate cibernetica