Pachetele all-inclusive din Turcia vor fi mai scumpe cu 30% anul viitor, dar și serviciile se vor îmbunătăți, promit hotelierii din Antalya

Pachetele all-inclusive din Turcia vor fi mai scumpe cu 30% anul viitor, dar și serviciile se vor îmbunătăți, promit hotelierii din Antalya
scris 8 nov 2024

Hotelierii turci încearcă la acest moment să gestioneze cât mai bine provocările inflației, anticipând acum o creștere de până la 30% a prețurilor pentru pachetele turistice din 2025, anunță Timur Azimov, Marketing Representative al Nirvana Hotels din Antalya.

“Pentru anul viitor, prețurile, dar și serviciile, vor fi îmbunătățite. Ne străduim să facem fiecare experiență mai valoroasă, pentru ca oaspeții să vadă diferențe semnificative de la un an la altul în serviciile și facilitățile oferite, de la restaurante și meniuri noi, la băuturi premium. Gestionăm provocările inflației globale, prezentă și în Turcia, printr-o abordare strategică, incluzând producerea internă a unor materiale și produse alimentare. Iar creșterea prețurilor pentru anul următor va fi sub 30%”, a afirmat Azimov, potrivit Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Executiv român revine acasă pentru a conduce un departament L’oréal România CITEȘTE ȘI Executiv român revine acasă pentru a conduce un departament L’oréal România
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Acesta a precizat că există o creștere continuă a cererii din partea turiștilor români pentru cele 18 hoteluri din portofoliul companiei.

“Așa cum spuneam, anul acesta am primit ca oaspeți în hotelurile noastre aproximativ 3 milioane de turiști, dintre care 40.000 au fost români. Pentru anul viitor, ne așteptăm la o creștere de 20-25% și ne dorim să dublăm sau chiar să triplăm numărul de turiști români. În acest scop, vom vizita România mai des, pentru a ne prezenta și a le reaminti oamenilor de ofertele și serviciile noastre pentru vacanțele All Inclusive din Turcia”, a spus Azimov.

Ali Balaban, general manager la Nirvana Dolce Vita, a afirmat că în cadrul hotelului există un focus pe diversitate și deschidere către toate naționalitățile, România numărându-se printre cele mai importante piețe.

“Grupul hotelier se mândrește cu o abordare incluzivă, deschisă turiștilor din toate colțurile lumii. România se numără printre cele mai importante piețe din Europa pentru această companie, care înregistrează o creștere constantă a cererii din partea turiștilor români. Astfel, creșterea numărului de turiști români, cazați în unitățile noastre hoteliere este pentru sezonul 2024 de peste 10%, o cifră peste așteptările sau previziunile noastre și care reconfirmă aprecierea față de calitatea serviciilor pe care le oferim. Raportat la cifre și statistică, pentru segmentul premium al hotelurilor noastre, precum cele din gama Nirvana (3 hoteluri), am primit până acum aproximativ 10.000 de turiști români, iar în total, incluzând toate hotelurile noastre de la segmentul mediu până la cel de lux, numărul turiștilor români a fost de aproximativ 40.000”, a declarat Ali Balaban.

viewscnt
Afla mai multe despre
turism
turcia