Un antreprenor român și-a deschis un startup de marketing în comerțul online, iar după 2 ani a obținut o rundă de finanțare de 3 milioane de dolari de la fonduri de investiții de capital de risc și alți finanțatori. Printre clienții săi se numără și brandul de cosmetice Haus Labs by Lady Gaga.
Videowise este o platformă de video marketing pentru brandurile din e-commerce fondată în 2021 de designerul de produs Claudiu Cioba, compania fiind înregistrată în SUA.
Startup-ul a obținut o rundă de finanțare de 3 milioane de dolari de la fonduri de investiții și investitori strategici, pentru a extinde capabilitățile platformei „transformând-o într-un omnichannel al experienței de cumpărare online prin video marketing”, arată Startup Cafe.
Runda de tip seed a fost finanțată de fondurile de investiții Slack Fund (fondul de investiții al companiei Slack), cu participarea FounderCollective, Underline Ventures, MuVentures și Ratio Ventures, dar și a investitorilor strategici Stan Chudnovsky (ex-Meta, PayPal), Javier Olivan (COO Meta), Ed Baker (ex-Uber), Scott Belsky (co-fondatorul Behance, ex-Adobe) și Gokul Rajaram (Google & Meta).
„Acum avem oportunitatea de a extinde Videowise în afara Shopify inclusiv către SalesForce Commerce Cloud", spune Claudiu Cioba, fondator și CEO Videowise.
Cu această nouă rundă de finanțare, Videowise își propune să își dezvolte mai departe tehnologia dedicata experiențelor de cumpărături video omnichannel și să devină lider pe piața globală a experiențelor video interactive din e-commerce.