Touroperatorul Cocktail Holidays a înregistrat anul trecut un volum de vânzări de 25 milioane de euro, cu 40% mai mult decât în 2018, iar anul acesta mizează pe o creștere de 45%.
Destinațiile care au atras cei mai mulți turiști au fost Turcia, Grecia și Egiptul, iar tarifele medii pentru un pachet de vacanță în aceste destinații au variat între 579 și 619 euro/pers. Stațiunile din Antaya și Bodrum au fost favoritele turiștilor cu copii, care au ales hoteluri de 5 stele cu all inclusive sau ultra all inclusive și facilități pentru cei mici. Turiștii cu bugete de vacanță mai mici s-au orientat spre hotelurile de 4 stele, cu mic dejun sau demipensiune, din Grecia. Vacanțele tip sejur la hoteluri de 4 sau stele cu all inclusive din Egipt au fost alese atât de turiștii cu copii, cât și de tinerii amatori de snorkeling și aventură.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“În sezonul 2019 am mizat pe Egipt, o alternativă ideală pentru turiștii care își doresc o vacanță într-o destinație caldă, în lunile de toamnă-iarnă. Astfel, am introdus și Hurghada pe lângă destinația Sharm el Sheikh, iar vânzările au fost pe măsură. Egiptul a surclasat Bulgaria și a intrat în top 3 destinații vândute în 2019, potrivit studiului pe care îl facem anual împreună cu agențiile partenere. Tarifele medii pentru o vacanță în Turcia au fost de 619 euro/pers, în Egipt de 599 euro/pers, iar pentru o vacanță în Grecia de 579 euro/pers”, a declarat Dan Goicea, CEO Cocktail Holidays.
Brandul Cocktail Holidays a apărut în urmă cu 13 ani, dar compania care îl deține, Prompt Service Travel Company, a fost deschisă încă din 1993. Agenția și-a început activitatea oferind turiștilor vacanțe cu zboruri charter în Grecia – Creta, în prezent operând peste 25 de destinații din București, Cluj-Napoca, Iași și Constanța.