Transportatorul aerian de stat Tarom va vinde pachete de vacanță în fiecare agenție, nu numai bilete de avion, urmând ”să revitalizeze” agenția de turism, Tarom Tours, a declarat într-un interviu pentru News.ro directorul general al Tarom, Werner Wolff.
”Avem și avioane, avem și agenție de turism, pe care vrem să o revitalizăm. Tarom Tours va fi un fel de BTT sau ONT Carpați, care au existat cândva și au fost ce trebuie. Tarom Tours va deveni o alternativă viabilă la tot ce înseamnă agenții de turism care vând vacanțe în străinătate și în țară, atât din punctul de vedere al prețului, cât și al condițiilor”, a spus Werner Wolff.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit datelor de pe site-ul companiei, un city-break de trei zile în Roma, Italia, costă pornind de la aproximativ 200 de euro de persoană, la hotel de trei stele, cu transportul inclus, în timp ce un sejur de șapte nopți în Tenerife, Spania, costă începând de la 1.000 euro de persoană, cazare în cameră dublă la hotel de patru stele, cu demispensiune și transport cu avionul.
”În primul rând, noi avem și avioane. Peste tot unde avem agenții vom avea și reprezentanți ai Tarom Tours și vom promova turismul. Turismul este next incoming pe care noi nu l-am luat în calcul. Vrem să facem incoming”, a punctat acesta.
Toate agențiile interne și externe ale Tarom vor fi astfel reorganizate.
”Activitatea comercială a companiei trebuie să fie profitabilă, să genereze mai puține costuri și mai mult profit”, a adăugat directorul general al Tarom.
Tarom Tours este agenția de turism a companiei Tarom care a fost înființată în anul 1994.
Principalul produs turistic oferit de Tarom Tours este pachetul “city break” organizat pe cursele de linie ale companiei Tarom.
Oferta Tarom Tours include totodată sejururi pe litoralul din Turcia, Grecia, Spania, Croația, Franta, inclusiv programe sociale și de seniori.
Tarom operează în prezent pe zborurile externe și interne cu o flotă compusă din 25 de aeronave.
Numărul pasagerilor transportați de Tarom a crescut în primul trimestru din acest an cu 22%, comparativ cu T1 2017, În același timp, factorul de încărcare al aeronavelor a crescut cu circa 11%. Compania realizează un plus de venituri de 18% față de T1 2017.
Pentru acest an, compania a prevăzut o sumă de 440,24 milioane lei pentru investiții, din care peste 10% sunt fonduri destinate investițiilor pe sectorul IT. Creșterea totală la capitolul investiții este de 64,4%, față de bugetul companiei pentru anul 2017.