Green Village, resortul pe care omul de afaceri Dragoș Anastasiu îl administrează în Deltă, la Sfântu Gheorghe, a înregistrat în primele nouă luni ale anului o cifră de afaceri de 2 milioane de euro, cu 18% mai mare față de aceeași perioadă din 2016.
În același timp, numărul de turiști români și străini care au vizitat Green Village a crescut, în perioada aprilie-septembrie 2017, cu 11% și a ajuns la 9.800 de persoane. În plus, numărul de înnoptări la Green Village a depășit 31.340, un avans de 11% comparativ cu perioda similară din 2016.
După țările de proveniență, cei mai mulți dintre turiștii care au ales vacanțe la Green Village în acest an provin, în ordine, din România, Germania, SUA și Austria. Gradul mediu de ocupare al Green Village în primele trei trimestre din 2017 a fost de 71%.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pentru acest an, Green Village și-a propus o cifră de afaceri de 2,2 milioane de euro, plus 22% față de nivelul realizat în 2016. În acest an, la Green Village au fost realizate investiții de aproximativ 350.000 de euro, axate în principal pe îmbunătățirea serviciilor.
2017 a fost cel de-al treilea an de funcționare al Green Village de la preluarea sa de către Grupul Eurolines România, fiind prima investiție în hotelărie a grupului condus de Dragoș Anastasiu. Sezonul s-a deschis la Green Village în acest an în luna aprilie și se va încheia după Revelion, la începutul anului viitor.