Hotelul Courtyard Bucharest Floreasca, cea mai recentă investiție lansată de Grupul Apex Alliance în România, a încheiat 2019 cu un grad de ocupare de aproximativ 40%.
Prețul mediu pentru o noapte de cazare a fost de peste 80 euro, iar media șederii s-a apropiat de două nopți. Cei mai mulți clienți ai hotelului din zona de business a Bucureștiului sunt așa-numiții clienți “corporate” (80%), însă și segmentul clienților din zona leisure a început să crească.
Serviciile de cazare în cele 259 camere ale hotelului au generat anul trecut 80% din cifra de afaceri a hotelului, în timp ce restul de 20% reprezintă veniturile restaurantului SOLT Dining și venituri din evenimente desfășurate în cele 7 săli de conferință ale hotelului.
Specificul zonei și al clienților confirmă gradul de ocupare mai ridicat din timpul săptămânii și mai redus în weekend însă și pe acest segment tendința este de creștere.
Apex Alliance Hotel Management a deschis primul hotel Marriott din România sub brandul Courtyard în octombrie 2019. Construcția hotelului a durat 3 ani, inclusiv partea de proiectare, iar investiția s-a ridicat la aproape 22,5 milioane de euro.
Courtyard este cel mai extins brand din categoria Classic Select a portofoliului Marriott. Primul Courtyard a fost deschis în 1983 în Atlanta (SUA). De la lansare, Courtyard a fost poziționat ca fiind primul hotel construit pentru cei care călătoresc în interes de afaceri. În prezent, sunt peste 1.000 de hoteluri Courtyard în mai mult de 50 de țări din întreaga lume.