Paravion, cea mai mare agenție de turism online din România, a vândut între 18-20 noiembrie bilete de avion și pachete de vacanță în valoare de 992.220 de euro și va continua campania de reduceri și weekend-ul viitor, când estimează vânzări de peste 500.000 de euro. Cel mai scump pachet vândut de agenție în primul weekend de campanie a fost în valoare de 3.000 de euro, pentru un sejur de zece zile, pentru două persoane, în Thailanda.
Compania și-a propus astfel vânzări totale de 1,5 milioane euro la ediția Black Friday de anul acesta, scrie News.ro.
Pentru weekend-ul viitor, agenția se concentrează pe reducerile la pachetele de vacanță premium.
"Chiar dacă această sărbătoare a shopping-ului este sinonimă cu reducerile foarte consistente pentru majoritatea comercianților și a clienților, în cazul Paravion am observat un interes crescut pentru destinații exotice, premium. În primul val de campanie am înregistrat mai bine de 50 de tranzacții care au depășit 1.000 de euro, iar cel mai scump pachet vândut a costat 3.000 de euro", a declarat directorul general al Paravion, Remus Vișan.
CITEȘTE ȘI Profit cu 30% mai mare pentru societatea Turism Felix, care operează 5 hoteluri în Băile FelixConform datelor companiei, oferta Paravion din primul weekend Black Friday a atras aproape 1,4 milioane de căutări, în creștere de peste trei ori și jumătate față de media zilnică obișnuită.
"Astfel, internauții interesați de vacanțe au realizat 965 de căutări pe minut, echivalentul a 16 pe secundă pe platforma Paravion", spun reprezentanții companiei.