Dacă, în anii trecuți, principalele categorii de turiști care se cazau în camping, în Delta Dunării, erau studenții și nostalgicii de Vama Veche, care căutau prețuri mici la cazare, liniște și izolare, nevoia de distanțare fizică a unor români aduce acum noi tipuri de turiști în astfel de structuri de cazare, și anume familiile cu copii, dar și corporatiști și tineri care caută destinații "cool".
Până anul trecut, majoritatea turiștilor din camping erau, în principal, românii care iubesc natura și care voiau să petreacă un weekend sau o vacanță prelungită în Deltă, în stilul boem care le aduce aminte de Vama Veche a anilor '90. Aceștia sunt turiștii care vizitau frecvent Vama Veche acum 20 - 30 de ani și care pun mai mult preț pe natură, liniște și izolare decât pe confortul unei unități de cazare.
Alături de aceștia, în camping mai veneau și studenți, atrași de prețurile mici, care pornesc de la 19 euro pentru o căsuță cu două locuri și de la 8 euro locul de campare cu cortul pentru 2 persoane.
Pandemia a adus însă anul acesta și alte categorii de turiști în Deltă, printre acestea numarându-se familiile cu copii, ce au fost nevoite să caute o destinație internă de vacanță care să le permită distanțarea fizică de alte persoane, dar și să facă, în același timp, plajă la Marea Neagră, precum și corporatiști și tineri care caută destinații "cool" de vacanță, potrivit unei analize a Green Dolphin Camping, aflat în portofoliul grupului Eurolines.