Ministerul italian al Turismului este ridiculizat din cauză că într-un videoclip oficial menit să atragă turiști în Italia sunt folosite imagini din Slovenia cu oameni care beau vin sloven, relatează CNN.
Acest videoclip - care face parte dintr-o campnaie în valoare de nouă milioane de euro (9.91 milioane de dolari) realizată de grupul de comicare Armando Testa - a fost ironizat de către critici și pe rețele de socializare încă dinainte să se dezvăluie că a fost filmată în străinătate, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Campania ”Open to Meraviglia” (”Deschis la minuni”) folosește ca ”influencer” o Venus computerizată, un simbol al artei italiene, a lui Sandro Botticelli din capodopera Renașterii ”Nașterea lui Venus”.
Această ”Venus” foarte modernă poartă o fustă mini, mănâncă pizza și prezintă unele dintre cele mai mari atracții turistice italiene.
Criticul de artă Tomaso Montanari denunță această campanie publicitară drept ”grotescă” și o irosire ”obscenă” de bani.
Utilizatori ai rețelelor de socializare o parodiază.
UPS, ȚARA GREȘITĂ
În cea mai controversată filmare apare un grup de tineri care zâmbește, într-o patio, la soare, bând vin în ceea ce se presupune a fi un loc tipic italian.
Însă observatori atenți au observat că grădina interioară respectivă se află în regiunea Cotar, în Slovenia, aproape de frontiera cu Italia, și că pe masă se află o sticlă de vin cu o etichetă din Cotar.
CITEȘTE ȘI Roxana Licara, Product Marketing Manager EpicVisits: Cea mai mare problemă a cramelor este numărul mic de oameni educați în segmentul viticolGrupul de comunicare Armando Testa nu a comentat imediat aceste acuzații.
Ministrul italian al Tursmului Daniela Santanche, o membră a Partidului Fratelli d'Italia (FdI, neofascist) al premierului Giorgia Meloni, i-a catalogat pe criticii viceoclipului drept ”snobi”.
Folosirea lui Venus drept ”influencer” atrage tineri, se apără ea.