LuggageHero, rețeaua internațională de găzduire a bagajelor, a atras o investiție, colectând 329.000 euro într-o campanie de finanțare în regim privat. Campania de crowd-sourcing este în acest moment suprafinanțată, la 360.000 euro, și va rămâne deschisă până la jumătatea lunii mai.
Aproximativ 35% din cei peste 450 de investitori din această rundă sunt dintre cei care au participat și la prima campanie de finanțare, în 2019. De asemenea, Nordic Eye a investit din nou în startupul danez, suplimentând suma de anul trecut (1 milion euro) cu încă 120.000 euro.
„Aceste investiții ne vor ajuta să ne extindem în continuare, dar, mai mult decât atât, arată cât de optimiști sunt oamenii în privința revenirii turismului”, a declarat Jannik Lawaetz, CEO și co-fondator al platformei de găzduire de bagaje care operează în 40 de orașe mari din Europa și America de Nord.
„Mărturisesc că inițial nu eram foarte sigur de felul în care va fi primită această campanie,” afirmă Lawaetz. „Precum cele mai multe companii din zona turismului, afacerea noastră a fost aproape de blocaj. Dar imediat ce mi-am exprimat gândurile, oamenii au reacționat foarte pozitiv.”
Lawaetz intuiește câteva motive pentru răspunsurile entuziaste, reacții pe care le prevede și în alte sectoare din industria turismului în lunile următoare: „În primul rând, oamenii vor să simtă că pot crede în ceva, că pot investi într-un proiect în aceste timpuri pline de obstacole, în special într-un domeniu care aduce speranță, cum este turismul. Noi credem cu tărie că lumea va călători mult, din nou, și este clar că și investitorii noștri sunt de aceeași părere.”
În această perioadă, LuggageHero a reușit să își păstreze dezvoltarea concentrându-se pe viitor și implementând multe dintre ideile care vor aduce o valoare adăugată atunci când călătoriile vor fi din nou în prim-plan. Este, de asemenea, ajutată de faptul că sediul central se află în Danemarca, o țară care a asigurat imediat susținerea micilor întreprinzători.
Anul trecut, compania a colectat 1.547.524 euro din prima rundă de finanțare prin Seedrs. A folosit acest fond pentru a se extinde în 36 de noi orașe din Europa și America de Nord și a achiziționat competitorul american Knock Knock City pentru a asigura dezvoltarea în Statele Unite. Scopul acestei runde de finanțare este să continue extinderea geografică și să dezvolte servicii adiacente. În acest moment serviciul de găzduire are peste 1.000 de locații partenere, afaceri locale existente precum cafenele, hoteluri sau magazine. Din 2016 (anul lansării) și până în prezent a găzduit bagaje pentru mai mult de 2.2 milioane de ore.