Hotelul Sheraton din București, parte a lanțului hotelier Starwood Hotels & Resorts care a fost preluat în 2016 de către Marriott International, își propune o creștere a afacerilor cu 20% în 2017, pe baza investițiilor programate pentru prima parte a anului, a anunțat miercuri compania, care a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 10 milioane euro anul trecut.
Compania care administrează hotelul situat în apropiere de Piața Romană din Capitală a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro, din care 55% din cazare, 30% din F&B (Food and beverage- mâncare și băutură) și 15% din chirii, scrie News.ro.
Reprezentanții Sheraton estimează că ponderea F&B va crește anul acesta.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pentru prima parte a anului, compania are programate investiții de peste 350.000 de euro în cofetăria Centro, în crearea unui centru de relaxare ce va fi deschis la începutul lunii iulie și în extinderea parcării.
Printre obiectivele Sheraton de anul acesta se numără și refacerea întregului meniu și repoziționarea restaurantului Avalon, respectând cele mai înalte standarde de calitate pentru un hotel de 5 stele.
În acest context, Ashlie Dias, executive Chef, și Bogdan Bazaoache, manager al departamentului F&B, lucrează, din luna mai, pentru hotel.
În urma preluării, Marriott a devenit cel mai mare lanț hotelier din lume cu 30 de branduri distincte (19 branduri din lanțul Marriott și 11 Starwood).
Hotelul Sheraton din București are 270 de camere, un centru de conferințe de 1.200 metri pătrați și o zonă de restaurant. Cu o istorie de 80 de ani, Sheraton este unul dintre cele mai cunoscute și apreciate lanțuri hoteliere la nivel internațional, cu 500 de hoteluri.