Românul al cărui caz a devenit de notorietate după ce i-a fost refuzată cazarea la un hotel din Tilburg, Olanda, din cauza naționalității sale a primit un mesaj din partea platformei de rezervări Booking prin care este anunțat că aceasta a renunțat la colaborarea cu respectivul hotel.
În plus, Oficiul Antidiscriminare din Olanda a inițiat propria anchetă.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Românul atașează un mesaj despre care susține că l-a primit din partea platformei de rezervări online, prin care aceasta își exprimă regretul pentru ”experiența atroce” de care turistul a avut parte. Booking precizează că a suspendat hotelul de pe site și că nu este de acord cu un astfel de comportament din partea partenerilor, clienților sau staff-ului Booking.
Platforma anunță că îi va returna românului suma de 104,5 euro pe care o plătise pentru o noapte de cazare, scrie News.ro.
”Înțelegem cât de important este să fii respectat și valorizat, fără a ține cont de diferențele care îl fac pe fiecare individ unic”, se mai arată în mesajul Booking.com.
Platforma de rezervări a transmis mesaj turistului român după ce acesta a scris și a reclamat experiența sa, în condițiile în care rezervarea fusese făcută prin Booking.com.
De altfel, pe platforma de rezervări nu mai poate fi găsit hotelul care a refuzat românului cazarea din cauza naționalității acestuia.
Românul a făcut o rezervare prin platforma Booking la un hotel din orașul olandez Tilburg, dar a fost contactat de către reprezentanții hotelului și anunțat că rezervarea i-a fost anulată din cauza naționalității sale.
El este cercetător științific, lucrează în domeniul arheologiei la Centrul de Studii pentru Asia de Sud-Est și în prezent locuiește la Kyoto, în Japonia.