Compania Eximtur a ajuns la vânzări de 26,4 milioane de euro în primele cinci luni ale anului, în creștere cu 22% față de perioada similară a anului trecut.
Cele mai căutate destinații interne au fost în acest an stațiunile de pe litoral Mamaia, Venus, Eforie Nord, Jupiter și Saturn. În top se află și stațiuni balneare (Băile Felix, Sovata, Geoagiu Băi, Covasna), dar și montane (Predeal, Poiana Brașov, Bușteni sau Sinaia).
“Noutatea anului în cazul vacanțelor interne sunt zborurile incluse în pachetele de vacanță pe litoral, din Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Oradea, de la București către aceste orașe și spre Satu Mare și Suceava, precum și între aceste orașe, pentru cei care vor vacanțe în stațiuni balneare, în Bucovina, Maramureș sau să participe la evenimentele organizate în țară. Ofertele noastre vin și în întâmpinarea celor care beneficiază de vouchere de vacanță, scurtându-le drumul până la destinația aleasă”, a declarat Lucia Nora Morariu, General Manager Eximtur.
CITEȘTE ȘI Dreptate în turism după informațiile Profit.ro: Mii de firme trec din vară de la impozit specific la microîntreprindereDintre destinațile externe, pentru vara 2017 sunt preferate Spania, Grecia, Turcia, dar și Cipru, spun reprezentanții companiei.
Turiștii străini care preferă România provin din Slovenia și țările nordice, aceștia zile vizitând castele, mănăstiri, muzee, dar și crame.
Compania Eximtur a fost înființată în 1993 și deține 28 de agenții proprii și francizate în 19 orașe din România. În 2016, Eximtur a avut o cifră de vânzări de 47 de milioane de euro.