Construit în urmă cu patru ani de către un investitor israelian, hotelul Best Western Plus Briston a funcționat bine până a început pandemia, după care a fost închis din lipsă de clienți. Acum, proprietarul vrea fie să îl vândă, cu 4,9 milioane de euro, fie să îl închirieze cu 30.000 de euro pe lună.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Hotelul are 92 de camere, este clasificat la trei stele, are franciză de la Best Western și este situat la breteaua podului Otopeni, peste linia de centură a Capitalei. "Hotelul este de vânzare pentru că, în momentul acesta, nu se poate exploata. Când a început pandemia și l-am scos la vânzare, am cerut 5,9 milioane de euro, dar acum am mai lăsat mult din preț și îl vindem cu 4,9 milioane de euro", a explicat pentru Profit.ro Liliana Chiracu, reprezentanta investitorului - omul de afaceri israelian Lev Shmuel.
Ea a adăugat că impozitul la o astfel de clădire se ridică la 50.000 de euro pe an, iar asta înseamnă că în această perioadă nu produce nimic, dar consumă bani.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Hotelul e închis acum, pentru că fiind unul de tranzit, ne-am pierdut clienții în această perioadă. Nu avem restaurantul deschis, așa că ce să facem, să aducem cei 50-60 de angajați pentru doi clienți la terasă? Hotelul mergea foarte bine până să înceapă pandemia. Avem contracte cu toate companiile aeriene, cu firme, organizăm conferințe, avem trei săli, dar de când a început pandemia nu mai vine nimeni", a mai spus Liliana Chiracu.
Investitorul nu exclude posibilitatea ca cel care cumpără sau închiriază hotelul să-l reconvertească în azil pentru bătrâni, afacere care poate fi mai profitabilă decât turismul în condițiile actuale.
Clădirea are patru etaje și o suprafață totală desfășurată utilă de 3.900 metri pătrați. Restaurantul are 150 locuri, sală de conferințe și sala de entertainment. Toate camerele au aer condiționat cu reglare individuală, TV cu ecran plat cu canale prin cablu, internet WiFi, birou, fierbător electric, seif și minibar.
Hotelul are 2 lifturi, centrale termice, centrală de gospodărire a apei - sursă proprie de apă, centrală de incendiu (senzori de fum, sirena interioară și exterioara, hidranți de interior și exterior) și un panou publicitar iluminat, care poate fi închiriat, precum și o parcare privată cu 150 de locuri.