Dragoș Anastasiu vrea să investească banii obținuți din vânzarea operațiunilor de turoperare Eurolines către Dertour în dezvoltarea firmei sale de rent-a-car, în complexul Green Village din Deltă și în unele business-uri atractive din zona hotelieră, unde să intre ca acționar minoritar.
ULTIMA ORĂ Nouriel Roubini, "Dr. Doom", vine în România. Detalii AICI
După ce a închiriat către Flixbus autocarele sale care, anterior, funcționau sub brandul Eurolines, Dragoș Anastasiu a reușit una dintre cele mai importante tranzacții din istoria agențiilor de turism românești, vânzând afacerile sale de turoperare către grupul german Dertour.
El nu dorește să facă publică suma cu care a vândut, însă mai multe surse din piață ale Profit.ro avansează o tranzacție de peste 10 milioane euro.
Potrivit lui Anastasiu, toți banii încasați vor fi investiți în România, unde mai are 13 firme, dintre care cele mai mari vor fi acum Touring Rent-a-Car și resortul din Deltă, Green Village. "Rent-a-car-ul va fi consolidat și dus mai departe, pentru că acolo n-am făcut multe lucruri pe corporate. Pentru mine, Autonom și frații Ștefan sunt un model de urmat. Îmi pare rău, o să-i concurez mai bine și o să învăț de la ei. Avem inclusiv terenuri pe lângă aeroport, cu proiecte de construcție a unei zone de retur, unde vine clientul cu mașina, care peste 6 minute iese perfect curată", spune omul de afaceri pentru Profit.ro.
El este interesat să investească și în structuri de cazare din zone pitorești ale României și se arată deschis oricărui proiect, inclusiv să facă mai multe ca business angel în zona de turism și să pună umărul la dezvoltarea a 4-6 startup-uri, inclusiv în zona hotelieră. "Mă interesează orice ține de hotelărie, orice parteneriat, dar nu mai vreau ca eu să fiu șeful, angajatorul, ci vreau parteneriate în care să fiu minoritar și să ajut cu toată experiența pe care o am. Dar îmi trebuie antreprenorul, pentru că cea mai mare problemă pe care o am e omul. Nu mai vreau decât să investesc în oameni cu proiecte frumoase", a explicat Anastasiu.
El vreau să investească în resortul Green Village din Deltă, la care este acționar, astfel încât să atragă turiști 9 luni pe an. Are deja mai multe proiecte, printre care o zonă de călărie, un spa, ca și balneo și recuperare fizică. "Lumea nu știe cât de frumoasă este Delta iarna. Vrem să facem evenimente de tot felul, inclusiv în cele trei cinematografe pe care le avem. Tot am spus că vreau un fel de clinică de recuperare medicală pe litoral și de balneo, iar singura mea barieră acuma e să găsesc oameni care vor să se ducă și să lucreze acolo", spune Anastasiu.