Eturia estimează afaceri în creștere cu 35% în acest an, până la 11 milioane euro

Eturia estimează afaceri în creștere cu 35% în acest an, până la 11 milioane euro
scris 25 sep 2017

Touroperatorul Eturia, specializat în vacanțe exotice, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 11 milioane euro, în creștere cu 35% față de anul trecut, a declarat într-un interviu pentru News.ro Sorin Stoica, co-proprietarul companiei. Touroperatorul vrea să se extindă astfel în partea de online, pentru a crește vânzările de vacanțe la nivel global.

Cea mai mare parte din vânzări este asigurată de circuite și de vacanțele destinate relaxării.

Urmărește-ne și pe Google News

”Unul din factorii care au determinat aceste cifre este creșterea de piață. Apoi, investițiile făcute în resurse umane, în promovare și în produsele noi. De asemenea, avem contracte cu hoteluri și companii aeriene care ne dau tarife preferențiale, foarte bune. A crescut totodată și nivelul de trai”, a declarat într-un interviu pentru News.ro Sorin Stoica.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Compania vrea să se concentreze în viitor în partea de online și să devină furnizor și pentru alte sisteme de rezervări.

Airbnb intră pe piața rezervărilor de mese la restaurante CITEȘTE ȘI Airbnb intră pe piața rezervărilor de mese la restaurante

”Avem un portofoliu foarte mare de hoteluri din destinații extraeuropene. Ne vom implica mai mult în business-ul pe online, unde ne vom extinde mai mult decât în zona fizică. Lucrăm la niște proiecte îndrăznețe care să ne permită să vindem online nu doar în România, ci și în afara României. Vrem să luăm din piața externă și pregătim un soft inteligent care să ne ajute în acest sens. Practic, targhetăm întreaga lume”, spune Stoica.

În fiecare an, Eturia contractează 6.000 de bilete de avion.

Între clienții companiei sunt și români stabiliți în afara țării, dar și cetățeni străini care locuiesc în România.

”Între clienții noștri sunt manageri, antreprenori, avocați, notari, medici etc. Românilor le place să călătorească, sunt genul de turiști activi, cărora le place foarte mult să descopere locuri noi și să cunoască lumea. Turiștii noștri sunt atât oameni cu venituri mari, dar și români cu venituri medii, pentru care călătoriile reprezintă o prioritate”, precizează oficialul Eturia.

Destinațiile cu cele mai mari creșteri sunt: India, Japonia, Singapore, Indonezia și Malaezia, Peru, dar și cele renumite pentru plajele lor, precum Maldive, Mauritius și Republica Dominicană.

”Un trend foarte puternic este India, care a înregistrat cea mai mare căutare la agenția noastră. Numărul turiștilor noștri care au ales această țară a crescut de la 40 acum patru ani, la peste 400 anul acesta, deci vindem de zece ori mai mult. La fel, Japonia. Și SUA ca destinație se vinde din ce în ce mai mult, mai ales pentru că, cel puțin turiștii noștri, obțin viza cu ușurință”, menționează Sorin Stoica.

Acesta estimează totodată că, odată cu ridicarea vizelor pentru Canada, de la 1 ianuarie 2018, numărul turiștilor va crește de la 20 în prezent la 200 anul viitor. ”Iar în trei-patru ani, cred că vom vinde 600-800 de vacanțe pe an în Canada”, estimează Stoica.

Un pachet conținând cazare și transport cu avionul pornește de la 1.000 de euro și poate ajunge la 10.000 de euro, în funcție de cerințele turistului.

În medie, însă, un cuplu plătește circa 2.500 de euro pentru o vacanță într-o destinație exotică.

Prețurile sunt de două-trei ori mai mici față de acum câțiva ani, spune Sorin Stoica.

Dar cei mai pretențioși pot opta pentru circuite complexe care pot ajunge și la peste 10.000 euro.

”Este o piață care se schimbă în fiecare zi, aș putea spune. Este un business foarte solicitant, tot timpul trebuie să schimbi sau să îmbunătățești oferta. Pregătim constant circuite noi și revizuim ofertele pentru fiecare țară, pentru a răspunde cerințelor turistului”, spune Stoica.

Numai pentru SUA, compania propune 100 de circuite. Iar anul acesta, a lansat pachete de vacanță pentru Uzbekistan, Kazahstan, Tajikistan, Turkmenistan și Kirghistan.

Alte destinații noi lansate recent sunt Guatemala, Honduras și Nicaragua. Iar pentru anul viitor pregătește circuite în Fiji, Noua Zeelandă, Australia și Papua Noua Guinee.

”Cei care acum zece ani mergeau în vacanță în Thailanda, acum aleg Guatemala, Burma, Filipine sau Paraguay”, afirmă Stoica.

Compania Eturia, care aniversează 10 ani de activitate, a avut în această perioadă peste 33.000 de clienți.

Eturia are sedii în București, Cluj și Piatra Neamț.

viewscnt
Afla mai multe despre
eturia
turism