Dragoș Anastasiu a lansat TravelBrands, o agenție de turism destinată celor cu venituri mici, cu care și-a propus să ajungă la 40 de sedii în doi ani

Dragoș Anastasiu a lansat TravelBrands, o agenție de turism destinată celor cu venituri mici, cu care și-a propus să ajungă la 40 de sedii în doi ani
scris 16 nov 2018

Omul de afaceri Dragoș Anastasiu, fost președinte al ANAT și proprietar al grupului Eurolines, dezvoltă un nou brand de agenții de turism, TravelBrands, pe care și-a propus ca în următorii doi ani să-l aducă, cu 40 de sedii, în topul primilor cinci jucători din domeniu la nivel național. Acest brand se adaugă TUI TravelCenter, cel mai mare lanț de agenții de turism din România, deținut tot de Dragoș Anastasiu, și își propune să atragă clienții cu venituri sub medie.

TravelBrands este un hypermarket de turism care adună ofertele tuturor brandurilor turoperatorilor din România și din Germania într-o singură agenție. Diferit față de TUI TravelCenter, în ofertele promovate de TravelBrands este faptul că reunește toate tipurile de servicii turistice existente în piață, dar se adresează clienților cu orice fel de bugete. Astfel, turistul care vrea să compare mai multe oferte și mai multe prețuri ale turoperatorilor români pentru o destinație anume, le poate găsi pe toate în același loc.

Urmărește-ne și pe Google News

Deja au fost deschise șase agenții TravelBrands în România, dintre care două în București (Plaza Mall și Sun Plaza) și celelalte în Cluj, Drobeta-Turnu Severin, Târgu Jiu și Vaslui, iar în următorii doi ani planul de business include ca numărul acestora să ajungă la peste 40, plasând, astfel, TravelBrands în primii cinci jucători din piață.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

ot în planul de business pentru anii viitori există și varianta unui model de franciză.

"Am deschis primul TravelBrands ca să venim în întâmpinarea turiștilor, la care TUI TravelCenter, brandul nostru consacrat de turism, nu ajungea dintr-un motiv sau altul. Am intrat într-un mall, unde eram deja prezenți cu o agenție TUI TravelCenter și am identificat un spațiu care se potrivea pentru o agenție de turism. Așa am deschis primul TravelBrands. Strategia noastra de dezvoltare era deja stabilita: două branduri turistice, unul poziționat medium high, cum este TUI, și altul poziționat medium low, cum este TravelBrands, pentru bugete medii și mici. Vindem pachete de la toate agențiile importante și le promovăm inclusiv logo-urile in  vitrină", spune Cosmin Marinof, directorul de vânzări al TUI TravelCenter.

Numărul turiștilor din Deltă, cu peste 40% mai mare decât cel din 2017 CITEȘTE ȘI Numărul turiștilor din Deltă, cu peste 40% mai mare decât cel din 2017

În agențiile TravelBrands deschise până acum s-au vândut cel mai mult vacanțe de vară în Grecia, Turcia, Bulgaria, România. Agenția este prezentă cu stand propriu și la Târgul de Turism al României, care se desfășoară în București, la Romexpo, între 15 și 18 noiembrie. "În acest moment, turișii care cumpără vacanțe pentru la vară pot găsi cele mai mici tarife, pentru că acum sunt early booking-urile maxime", a afirmat Cosmin Marinof.

Strategia de dezvoltare a TravelBrands vizează, în principal, extinderea în orașele mai micidin țară, în care nu e prezent TUI TravelCenter.

Grupul Eurolines vizează o creștere de 15% a cifrei de vânzări în 2018 comparativ cu 2017. Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 22 de companii, s-a majorat în 2017 cu 20 % și a ajuns la 150 milioane euro.  Pentru acest an, reteaua de agentii de turism și-a bugetat o creștere de 12% a vânzărilor. TUI TravelCenter a finalizat anul 2017 cu o creștere de 30% a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 100 milioane de euro, volum care o poziționează și în 2017 ca cea mai mare agenție de turism din România. Cele 80 agenții TUI TravelCenter, TravelBrands si Eurolines alcătuiesc cea mai mare rețea din distribuție de pachete turistice din România.

viewscnt
Afla mai multe despre
travel brands
eurolines
dragos anastasiu
tui travel center