Călătorii care folosesc platforma de rezervări hoteliere Booking.com sunt avertizați să nu creadă e-mailuri înșelătoare care sunt trimise în această perioadă și prin care li se solicită să confirme plata la hotel cu amenințarea anulării.
În fiecare caz, clientul fie s-a cazat, fie trebuia să se înregistreze, la un hotel pe care l-a rezervat folosind Booking.com.
E-mailul – trimis de la noreply@booking.com – susține că șederea lor poate fi anulată, cu excepția cazului în care predă detaliile cardului bancar printr-un link încorporat, conform The Guardian.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Amenințarea este că, dacă nu reușesc să facă acest lucru în decurs de 4 sau 12 ore – e-mailurile variază ușor – rezervarea va fi anulată.
Notificări ale e-mailului au apărut și în aplicația companiei pe telefoanele mobile.
Booking.com a negat cu fermitate că sistemul său ar fi fost piratat, în schimb, a dat vina pe încălcări ale sistemelor de e-mail ale hotelurilor partenere, arată sursa citată.