Agenția de turism eSky România, cea mai profitabilă sucursală a polonezilor de la eSky Group

Agenția de turism eSky România, cea mai profitabilă sucursală a polonezilor de la eSky Group
scris 12 iun 2018

eSky Group, compania care deține agenția de turism eSky România, a înregistrat în 2017 un venit net de peste 30 de milioane de euro, la o valoare totală tranzacționată de 256 milioane de euro.

Pe plan local, eSky România a înregistrat anul trecut un venit net de peste 4.9 milioane de euro, la o valoare totală tranzacționată de 30.4 milioane de euro, devenind astfel cea mai profitabilă sucursală la nivel de grup. 

Urmărește-ne și pe Google News

eSky Group a înregistrat o creștere financiară semnificativă în anul 2017. Compania, care operează în peste 20 de țări din Europa și America de Sud, a anunțat un indicator EBITDA de peste 5 milioane de euro, raportând un profit net cu 21% mai mare comparativ cu anul 2016. Pe plan local, eSky România a înregistrat un indicator EBITDA de peste 1.2 milioane de euro. eSky România se situează, de asemenea, pe primul loc la nivel de grup la ponderea vânzărilor mobile versus desktop. 

FOTO Ofertă pe piață: Residence Arc de Triomphe, primul hotel butique-hotel construit în București, și Residence Domenii Plaza au fost scoase la vânzare CITEȘTE ȘI FOTO Ofertă pe piață: Residence Arc de Triomphe, primul hotel butique-hotel construit în București, și Residence Domenii Plaza au fost scoase la vânzare

„Rezultatele eSky România înregistrate în anul 2017 vin ca o confirmare a eforturilor noastre, dar și a faptului că strategia pe care am urmat-o s-a integrat perfect cu nevoile pieței. Cea mai spectaculoasă creștere la care am fost martori pe plan local a fost cea a vânzărilor din mobile – dacă în anii trecuți, peste jumătate dintre tranzacțiile realizate pe site-ul eSky.ro erau încheiate de pe desktop sau laptop, începând cu al doilea semestru al anului 2017, situația s-a schimbat semnificativ: 61% din rezervările de servicii turistice au fost încheiate direct de pe telefonul mobil. Acest lucru s-a datorat atât creșterii exponențiale a pieței mobile la nivel global, dar și a eforturilor noastre susținute în a dezvolta un site optimizat mobile și o aplicație ușor de utilizat”, a declarat Łukasz Neska, CMO eSky Group.

Compania estimează o creștere de 23% a valorii totale tranzacționate, comparativ cu anul 2017. Așadar, pentru anul 2018 sunt așteptate tranzacții de peste 37 de milioane de euro pe plan local.

Date fiind evoluția pieței și trendurile din vânzări înregistrate până în acest moment, eSky România estimează că până la finalul anului 2018, 80% dintre tranzacții vor fi efectuate direct de pe mobil, fie prin aplicație, fie pe varianta mobile a site-ului eSky.ro.

Pe lângă dezvoltarea de pe piețele pe care deja este prezentă, compania eSky Group a confirmat pătrunderea pe noi piețe în anul 2018.

„Eforturile noastre ca business sunt concentrate spre a dezvolta o companie globală, cu piețe locale puternice și stabile. Vom urmări astfel să integrăm conceptul de business glocal, respectiv dezvoltarea unui model global, fără a ignora cerințele și trendurile locale”, a declarat Marius Turbatu, Global Expansion Director în cadrul eSky Group.

Activă pe piața locală încă din 2009, eSky România este parte a grupului eSky, cu sediul central în Polonia. Grupul are peste 20 de piețe deschise în acest moment, atât în Europa, cât și în America de Sud. eSky oferă servicii complete de travel: bilete de avion, hoteluri, zbor+hotel, închirieri mașini și asigurări de călătorie. 

viewscnt
Afla mai multe despre
esky
agentie de turism