Startup-ul brazilian GymPass, indicat ca având cea mai mare platformă de wellbeing destinată clienților corporate din lume, evaluat la aproape 2 miliarde euro, conform datelor analizate de Profit.ro, cumpără rețeaua românească 7Card de la grupul francez Sodexo, care abia a preluat afacerea integral, în vara anului 2019, operațiune anunțată în premieră de Profit.ro.
Cu această achiziție, GymPass, lansat în 2012 în São Paulo, își face intrarea pe piața est-europeană.
GymPass a încheiat vara trecută o rundă de finanțare de 185 de milioane de euro pentru a-și impulsiona creșterea în Europa.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
GymPass este creația lui Cesar Carvalho, fost consultant McKinsey & Company din Brazilia.
7Card, un business bazat pe abonament lunar care permite accesul în centre de activități recreative, sport și wellness pentru angajați, are circa 1.000 de clienți și aproximativ 600 de parteneri.
Ca parte a tranzacției, GymPass și Sodexo vor semna și un acord comercial, având la bază relația deja dezvoltată în 2014, care permite companiei Sodexo să pună la dispoziția clienților săi din întreaga lume platforma Gympass. Acest parteneriat va fi inițial demarat în Spania, România și Marea Britanie, pe lângă colaborarea deja existentă în Brazilia.
GymPass a continuat să crească în ritm alert, compania extinzându-și oferta de servicii în timpul pandemiei și asigurându-și o finanțare suplimentară de 220 de milioane de dolari în luna iunie 2021. În decembrie 2021, Gympass a semnat achiziția companiei Trainiac, lider de piață în domeniul antrenamentelor individuale online.
GymPass are peste 50.000 de parteneri de fitness.
Sodexo a intrat în acționariatul Benefit Seven în 2016, companie ce deține 7card, prin preluarea unui pachet de 20% din acțiuni. Ulterior, francezii și-au majorat participația la 60%, apoi au preluat-o intergral, în urmă cu doi ani
Grupul Sodexo este prezent în România din 1998. Grupul Sodexo are peste 460.000 de angajați în 72 de țări. La nivel mondial, Sodexo Group este al 19-lea cel mai mare angajator.
Compania Benefit Seven a fost înființată în 2011 de antreprenorii Andrei Crețu, Iulian Cîrciumaru și Cătălin Ivașcu și a introdus în România conceptul de abonament unic cu acces liber la o rețea de centre de activități sportive recreative și de wellness.