Compania Sterk Plast, unul dintre cei mai importanți producători de mase plastice din România, a obținut un ajutor de stat de 2,5 milioane euro, parte a unui proiect de investiții de 5 milioane de euro.
Proiectul vizează extinderea capacității de producție a fabricii Sterk Plast din Medgidia, cu o valoare totală de 5 milioane euro, în timp ce ajutorul de stat, obținut prin Schema de Ajutor de Stat reglementată de HG 807/2014, va oferi un sprijin nerambursabil de 50% din proiectul de investiții.
„Am căutat să identificăm cea mai potrivită soluție pentru finanțarea proiectului nostru de investiții în creșterea capacității de producție a fabricii Sterk Plast, respectiv în achiziționarea de noi echipamente ce vor spori atât portofoliul actual, cât și posibilitatea de a lansa noi game de produse pe piața locală. Mai mult, extinderea capacității de producție ne va ajuta să ne intensificăm prezența la export, pentru următorii ani vizând 40% din vânzările noastre să se regăsească pe piețele din Bulgaria, Germania, Marea Britanie, Grecia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Ucraina sau Rusia. Investițiile totale din România ale Sterkplast se ridică până în prezent la peste 20 milioane euro și vor continua și în anii următori”, a precizat Suleyman Islambay, administrator Sterk Plast.
Sterk Plast, companie specializată în producția de mase plastice, a demarat în anul 2015 un amplu proiect investițional într-o nouă fabrică situată în Medgidia, județul Constanța, cu o suprafață de peste 42.000 mp. În anul 2018, aceasta a devenit funcțională. Compania are peste 450 de angajați și un rulaj de circa 27 milioane euro în 2020.
Compania Sterk Plast S.R.L. a fost înființată în anul 2000, la Constanța, de către doi întreprinzători de origine turcă, fiind specializată în producția de mase plastice.
Sterk Plast produce mase plastice destinate locuințelor și nu numai, având game de produse pentru baie, bucătărie, grădină, gospodărie, bidoane sau chiar produse pentru copii. Produsele Sterk Plast sunt comercializate atât în marile lanțuri de magazine tip hypermarket, cât și în magazine de mici dimensiuni, dar și la export, pe piețe precum Bulgaria, Germania, Marea Britanie, Grecia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Ucraina sau Rusia.
CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Ionuț Nedea, Litoralulromanesc.ro: Statul trebuie să promoveze destinațiile românești pentru turiștii români și străini. Exceptarea măsurii de purtare a măștii la plajăCompania are peste 450 de angajați și a avut un rulaj de circa 27 milioane euro în 2020.