Administratorul unei companii nu e prea fericit când primește o factură pentru internet, apoi una pentru telefonul fix, apoi pentru mobil si poate chiar pentru serviciile TV, daca are furnizori diferiti, cu date de scadență diferite. Ca sa nu mai vorbim de plata în rate a unor laptopuri sau tablete, ori a diverse softuri. Când a negociat contractele pentru fiecare dintre aceste servicii, în mod cert a luat în calcul ofertele care i s-au părut cele mai avantajoase pentru firma sa, dar nu și toate bătăile de cap ulterioare.
Din fericire însă, și această problemă secundară se rezolvă ușor, iar costurile pe termen mediu și lung pot să scadă dacă toate serviciile sunt luate de la același furnizor. O astfel de ofertă integrată, unică pe piața din România, care include telefonie, internet, televiziune și soluții IT&C personalizate, e disponibilă prin intermediul platformei comerciale MagentaONE, lansate de Telekom Romania. Interesant e că ofertele disponibile sub această umbrelă sunt adaptate pentru companii, dar și pentru segmentul rezidențial.
Concret, clienții companii, indiferent de mărime, beneficiază de toate serviciile de comunicații fixe și mobile de care are nevoie într-un singur loc, pentru că MagentaONE înseamnă One Stop Shop, un singur Call Center, o singură factură, un singur contract, o aplicație unică MyAccount, inclusiv o aplicație pe mobil. Un alt avantaj e că timpul de așteptare în call center pentru clienții care au optat sau vor opta pentru pachete integrate de servicii fix-mobil de la Telekom este în medie de 10 secunde.
CITEȘTE ȘI Promovarea online a afacerilor - cum stă România la acest capitol și ce avantaje oferă serviciul LocalHub.roÎn ceea ce privește beneficiile, orice pachet MagentaONE include și serviciul One Drive de la Microsoft, fără niciun cost suplimentar. Astfel, toți clienții de business MagentaONE dispun de spațiu de stocare securizat de 1 TB, certificat ISO, precum și de acces la versiunea online a soluțiilor Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint . Introducând acest avantaj suplimentar, Telekom a lansat practic primul portofoliu de soluții convergente fix-mobil și cloud din România.
De altfel, în toamna anului trecut furnizorul de servicii de telecomunicații integrate anunțase că peste 20% dintre clienții săi business optaseră pentru astfel de servicii convergente fix-mobil, iar nivelul de satisfacție al acestora, măsurat intern, fusese mai mare mare decât al celorlalte companii din portofoliu. România este a treia țară membră Deutsche Telekom Group în care este lansat noul concept comercial pentru ofertele integrate, după Germania și Slovacia.