Competiția Votat Produsul Anului® se află la a 11-a ediție în România și premiază inovația în diverse sectoare precum: bunuri de larg consum, sectorul bancar, asigurări, pharma, electrocasnice, bricolaj. Desemnarea câștigătorilor se face pe baza celui mai mare studiu de piață realizat pe consumatorii români (eșantion de minim 4000 persoane).
Brandurile se pot înscrie în ediția Votat Produsul Anului® 2020 cu inovații lansate pe piața românească după 1 septembrie 2018.
Perioada înscrierilor se va încheia pe 14 februarie 2020.
Produsele înscrise care primesc validarea Comitetului Etic, vor intra în studiul de piață și vor fi evaluate de consumatorii români pe baza a trei criterii: inovație, atractivitate și intenție de cumpărare.
Produsele câștigătoare au dreptul de a folosi logo-ul Votat Produsul Anului® 2020, timp de un an, incepând cu luna mai 2020, în toate materialele de comunicare ale produsului, precum și pe ambalaj.
Despre câștigătorii ediției 2019 puteti găsi detalii pe: https://produsulanului.com/castigatori/castigatorii-din-2019/
Despre Votat Produsul Anului®
Competiție internațională ce premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de țări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008 și este reprezentată de către agenția de comunicare Media Concept Store, care coordonează și gestionează activitățile întregului proiect. Studiul va fi efectuat de compania de research specializată, EXACT Business Solutions și va avea loc în perioada martie - aprilie 2020 iar caștigătorii vor fi desemnați în luna mai 2020.
Pentru înscrieri și detalii : [email protected]