Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro, administrat de HCV International, intră pe o nouă linie de business și va vinde inclusiv produse alimentare, băuturi, produse de curățenie, de îngrijire personală și cosmetice.
Noua categorie, denumită SuperMarket, este lansată ca răspuns la contextul actual, când există o cerere ridicată pentru achiziții online, cu livrare la domiciliu, de produse de uz zilnic. WatchShop.ro va continua să vândă ceasuri și produse conexe, ca principal obiect de activitate.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Astfel, WatchShop.ro introduce în site secțiunea SuperMarket – Shop in time, cu aproximativ 8.000 de produse, împărțite în 5 mari categorii: alimente, cafea și ceai, băuturi, casă și curățenie, cosmetice și îngrijire personală.
Costurile de implementare au fost de aproximativ 10.000 de euro. Acestea au presupus, pe lângă partea tehnică și documentarea produselor, și schimbarea sediului și showroom-ului WatchShop.ro.