Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro, administrat de HCV International, își reia activitatea în offline și redeschide showroom-ul din București, pe Strada Morilor nr. 42, în zona Timpuri Noi.
Anterior, WatchShop.ro avea un showroom în Banu Manu Nr. 60.
WatchShop.ro are și un showroom în AFI Cotroceni, la care nu va renunța, complex comercial închis însă acum din cauza pandemiei de coronavirus.
Tendințe: ceasuri premium și smart
Înainte de redeschiderea magazinului fizic, WatchShop.ro a derulat exclusiv online o campanie de vânzări cu focus pe brandurile aflate în topul căutărilor în site din ultima perioadă. Cei mai mulți clienți au optat în campania Maratonul Brandurilor pentru ceasuri Tissot, care, în mod obișnuit, nu fac obiectul unor promoții, însă produsul vedetă a fost noul smartwatch Garmin Fenix 6.
„Este evidentă apetența clienților din ultimele luni pentru ceasuri premium și smart și ne așteptăm ca această schimbare în obiceiurile de cumpărare să prindă contur și să devină o tendință a anului. În ultimele luni, cele mai mari creșteri ale numărului de comenzi și valorilor de vânzări au fost înregistrate de ceasurile Tissot, Garmin, Suunto și Polar. Din acest comportament, înțelegem că românii alocă sume mai mari pentru achizițiile de accesorii, pe de-o parte, pentru că redistribuie bugetele de vacanțe și, astfel, își permit branduri care anterior erau aspiraționale, pe de alta, pentru că își doresc să continue activitatea sportivă în aer liber sau acasă și au nevoie de gadget-uri pentru monitorizare”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.