Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business și deschide primul magazin offline sub brandul WatchShop.ro, în AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România.
WatchShop.ro intră astfel într-o nouă zonă de retail, ce vizează deschiderea de magazine proprii, în galeriile marilor centre comerciale din București și principalele orașe din țară.
Decizia privind deschiderea primului magazin offline WatchShop.ro a venit ca urmare a creșterii vânzărilor de ceasuri la nivelul întregii piețe, susținută de comportamentul de consum al românilor, care își doresc ceasuri originale, de calitate și la prețuri accesibile.
Investiția în primul magazin offline WatchShop.ro este de 35.000 de euro.
În prezent, WatchShop.ro este prezent în 15 magazine, atât în București, cât și în câteva orașe mari (Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Galați), iar până la finalul anului estimează colaborări cu alte 10 magazine, pentru o acoperire reprezentativă la nivel național.
WatchShop.ro a înregistrat în prima jumătate a anului un avans al vânzărilor de 25%, față de perioada similară a anului trecut. Cel mai bine vândut produs în această perioadă a fost modelul Garmin Instinct, iar cel mai căutat brand a fost Casio, alături de branduri puternice, precum Tissot, Seiko, Orient, Citizen și Garmin.