Veniturile Levi Strauss au ratat estimările în trimestrul al doilea, dar compania și-a confirmat obiectivele anuale

Veniturile Levi Strauss au ratat estimările în trimestrul al doilea, dar compania și-a confirmat obiectivele anuale
scris 28 iun 2024

Levi Strauss a obținut venituri sub așteptări în trimestrul al doilea, afectat de cererea angro slabă din Statele Unite, transmite Reuters.

Compania și-a menținut însă prognoza anuală referitoare la profit și venituri, scrie News.ro

Urmărește-ne și pe Google News

Rezultatele companiei vor fi influențate de impactul negativ al cursului valutar, precum și de cheltuielile de marketing mai mari pentru perioada întoarcerii la școală și sezonul sărbătorilor.

CONFIRMARE OMV Petrom a semnat documentele de prelungire a licenței și de preluare a participației Total în zăcământul Han Asparuh din Bulgaria CITEȘTE ȘI CONFIRMARE OMV Petrom a semnat documentele de prelungire a licenței și de preluare a participației Total în zăcământul Han Asparuh din Bulgaria

Levi se orientează către o afacere directă către consumator și acordă prioritate produselor cu marjă mai mare, după ce anul trecut un exces de stocuri a cauzat câteva trimestre de slăbiciune a cererii angro.

În trimestrul raportat, veniturile din vânzările angro ale Levi's în SUA au scăzut cu un ritm de o singură cifră medie, deși compania a adăugat că acest canal a fost ”semnificativ mai profitabil” decât anul trecut, datorită nivelurilor îmbunătățite ale stocurilor.

"Consumatorul nostru se dovedește a fi rezistent. Vin în magazinele noastre și fac cumpărături online. Există indicii... cu siguranță există un anumit nivel de incertitudine în timp ce ne uităm la a doua jumătate a anului și mai departe", a spus directorul financiar Harmit Singh la apelul de după raportarea câștigurilor.

Cu toate acestea, directorii companiei au spus că marca Dockers, cunoscută pentru pantalonii chino și kaki, a avut performanțe slabe în trimestrul respectiv, dăunând liniei de vârf a Levi. Acest lucru a subminat cererea robustă de denim - determinată de vânzările la preț complet la îmbrăcăminte pentru femei, deoarece consumatorii făceau cumpărături pentru rochii, topuri și fuste din denim.

Compania a raportat un profit ajustat pe acțiune în trimestrul II de 16 cenți, depășind așteptările de 11 cenți, iar marja brută a crescut cu 1,80 de puncte procentuale.

Levi a adăugat, într-un apel post-venituri, că acum se așteaptă ca creșterea veniturilor nete din anul fiscal 2024, în valută constantă, să se situeze la limita superioară a intervalului anterior de 1% până la 3%.

Compania și-a menținut, de asemenea, prognoza pentru profitul anual ajustat de 1,17 până la 1,27 dolari pe acțiune. Venitul net al trimestrului al doilea de 1,44 miliarde de dolari a fost sub estimările de 1,45 miliarde de dolari, conform datelor LSEG.

viewscnt
Afla mai multe despre
levi strauss
sua