Grupul elvețian Nestle SA și-a îmbunătățit estimările privind creșterea organică a vânzărilor în 2020, la aproximativ 3%, după ce miercuri a publicat rezultate trimestriale peste așteptări, datorită majorării cererii pentru cafea, mâncarea pentru animale și alimente produse pe bază de plante, transmit DPA și Reuters.
Nestle, cel mai mare producător mondial de alimente, a trecut mai bine decât rivalele sale prin criza provocată de pandemia de coronavirus (COVID-19) deoarece se concentrează pe categoriile care înregistrează creștere ridicată, pentru a compensa declinul vânzărilor de alimente către restaurante și cafenele, scrie Agerpres.
Cererea pentru alimente și băuturi consumate la domiciliu a rămas solidă în timpul măsurilor de izolare impuse pentru a stopa răspândirea pandemiei, în timp ce vânzările de produse consumate în afara casei și la pachet, aproximativ 15% din vânzările Nestle, au scăzut cu 26,4% în trimestrul trei din 2020.
În primele nouă luni din acest an, Nestle a raportat o creștere organică a vânzărilor cu 3,5%, în timp ce analiștii previzionau un avans de 2,8%. Anterior, grupul elvețian estima o creșterea organică a vânzărilor între 2% și 3% anul acesta.
Vânzările în monedă locală au scăzut cu 9,4% în perioada ianuarie-septembrie 2020, la 61,9 miliarde de franci elvețieni (68,33 miliarde de dolari) în urma aprecierii monedei Elveției.