Vânzările Mega Image în România au crescut cu 19% în primul trimestru

Vânzările Mega Image în România au crescut cu 19% în primul trimestru
scris 9 mai 2018

Vânzările Mega Image în România au crescut cu 19% în primul trimestru, susținute de un avans de 11,9% al vânzărilor în termeni comparabili și de vânzările magazinelor nou înființate, contribuind în acest fel la creșterea de 4,7% a vânzărilor nete ale grupului Ahold Delhaize în Europa Centrală și de Est (ECE), la 1,44 miliarde de euro.

Vânzările nete ale Ahold Delhaize în regiunea ECE  au crescut cu 2,6% la curs valutar constant, scrie News.ro

Urmărește-ne și pe Google News

Creșterea vânzărilor grupului în regiune este rezultatul unui avans al vânzărilor în termeni comparabili de 0,4% și al creșterii numărului de magazine cu 115 față de aceeași perioadă a anului trecut.

Acciza pentru sucurile cu zahăr este pe cale de a fi introdusă. Cotele de impozitare propuse CITEȘTE ȘI Acciza pentru sucurile cu zahăr este pe cale de a fi introdusă. Cotele de impozitare propuse

Datele exclud vânzările de carburanți ale grupului.

”Mega Image continuă să se extindă rapid în regiunea București, precum și în mai multe orașe din România, unde a avut loc o reacție pozitivă a vânzărilor, similară cu cea din București”, se arată în raportul publicat miercuri de grupul Ahold Delhaize.

În Grecia, vânzările au fost afectate de concurența mai puternică, dar grupul a înregistrat o creștere puternică a vânzărilor în Serbia și Cehia.

Marja operațională a grupului în regiunea ECE s-a menținut la 3%, după îmbunătățiri ale indicatorului în România, Cehia și Serbia, datorită creșterii vânzărilor și a controlului bun al costurilor, în timp ce în Grecia a scăzut.

Profitul operațional în regiunea ECE a crescut cu 5,1% (4,8% la curs valutar constant), la 43 de milioane de euro.

Grupul Ahold Delhaize a înregistrat în primul trimestru vânzări nete de 14,9 miliarde de euro, în scădere cu 5,9% față de aceeași perioadă a anului trecut. La curs valutar constant, vânzările au urcat cu 2,5%. Profitul net a avansat cu 25,7% la curs valutar constant, la 407 milioane de euro.

Ahold Delhaize, care s-a format în 2016 prin fuziunea dintre retailerii Ahold și Delhaize Group, are ca obiectiv să ajungă la economii nete de 420 de milioane de euro în 2018, incluzând și economiile de 268 de milioane de euro din 2017, având încredere că în 2019 economiile brute vor ajunge la 750 de milioane de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
mega image