Heineken, al doilea mare producător de bere din lume, a raportat în primul trimestru din 2020 un declin al vânzărilor de bere, previzionând că tendința se va accentua în următoarele trei luni, și a renunțat la previziunile pe 2020 din cauza efectelor pandemiei de coronavirus (COVID-19), transmite Reuters.
Producătorul mărcilor Heineken, Tiger, Sol și al cidrului Strongbow a raportat o scădere cu 2% a vânzărilor de bere în primele trei luni din 2020, iar incluzând cidrul și băuturile nealcoolice declinul a fost de 4%, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Impactul ar urma să se înrăutățească în trimestrul doi din acest an", se arată într-un comunicat al companiei olandeze.
Totuși, Heineken a dat asigurări că nu va face în 2020 concedieri permanente din cauza crizei și va continua să-și plătească furnizorii pe baza contractelor, cu plăți anticipate către cei mai mici și mai vulnerabili.
Heineken, al doilea mare producător de bere din lume, deține în România patru fabrici, situate în Miercurea Ciuc, Craiova, Constanța și Târgu Mureș.