Vânzările cu amănuntul din Statele Unite au crescut cu 3% în sezonul extins al cumpărăturilor de sărbători, aferent perioadei 11 octombrie-24 decembrie, susținute de orientarea clienților către cumpărăturile online, din cauza pandemiei de coronavirus, arată un raport realizat de Matercard, transmite Reuters.
În cazurilor vânzărilor online a avut loc o creștere de 49%, potrivit raportului SpendingPulse, avans care scoate în evidență rolul pandemiei de Covid-19 îm transformarea obiceiurilor de cumpărături ale clienților, scrie News.ro
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Vânzările online de sărbători reprezintă 19,7% din vânzările de retail din acest an, arată datele, care subliniază că opțiuni precum cumpără online și ridică din magazin și tehnologiile contactless au fost esențiale pentru comercianți.
Sezonul cumpărăturilor de sărbători poate reprezenta majoritarea vânzărilor anuale ale unor retaileri, dar criza de sănătate a făcut ca mai mulți comercianți, cum ar fi Walmart și Target, să se confrunte cu constrângeri legate de capacitate și să își lanseze ofertele mai devreme.
Gigantul de comerț electronic Amazon.com și-a amânat evenimentul promoțional din vară pentru luna octombrie, marcând cel mai lung sezon de sărbători pentru retailerii care au avut activitățile blocate timp de mai multe săptămâni în timpul carantinei din primăvară.
Vânzările de mobilă au crescut cu 16,2%, cele de electronice și electrocasnice cu 6%
Vînzările de îmbrăcăminte și bijuterii au scăzut, pe ansamblu, dar cele efectuate online cu urcat cu 15,7%, respectiv cu 44,6%.