Vânzările retailerului francez Carrefour în România au crescut, în ultimele trei luni din 2017 față de trimestrul anterior, cu 7,8% în termeni comparabili, la 570 de milioane de euro (inclusiv TVA), cea mai bună evoluție a companiei pe piețele din Europa.
Per ansamblu, pe piețele externe din Europa, vânzările în termeni comparabili au crescut cu 0,4% în ritm trimestrial, la 6,5 miliarde de euro. Vânzările din America Latină au avansat cu 5,9%, la 4,67 miliarde de euro, în timp ce în Asia vânzările au scăzut cu 3%, la 1,44 miliarde de euro.
La nivel european, cel mai rapid avans a fost în România și Polonia. În Polonia, avansul în termeni comparabili a fost de 2%, la 612 milioane de euro. Cea mai mare piață europeană în afara Franței a rămas Spania, cu vânzări de 6,5 miliarde de dolari, dar cu o scădere de 0,6% în ritm trimestrial.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În Franța, vânzările s-au majorat cu 1,5%, la 10,7 miliarde de dolari.
La nivel de grup, vânzările în termeni comparabili au crescut cu 1,9%, la 23,3 miliarde de euro. Totuși, incluzând variația cursului de schimb, vânzările au scăzut cu 0,2%.
Grupul francez de retail, care a finalizat în 2016 preluarea supermarketurilor Billa, are o rețea de peste 300 de magazine pe piața românească, fiind cel mai mare operator de supermarketuri în funcție de suprafață. Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și cel mai mare din Europa.